Pages: [1] 2 3   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Berryl opgenomen in het Academisch Ziekenhuis van Suriname  (Read 787 times)
Bobby
Guest
« on: 10-01-2019, 19:13:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wegens mishandeling is zij zwaargewond en ligt op de intensieve care. Haar toestand is kritiek volgens de laatste bronnen van Suriname. Triest
oemasabie
Guest
« Reply #1 on: 10-01-2019, 20:21:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jij lult alweer in zaken wat jou nietaangaat
Totaal niets aan de hand.  Zij was van de trap gevallen en moest voor controle naar het ziekenhuis.
Dus kom niet meer zomaar zeggen dat zij is mishandeld.
Zij is al jaren nietmeer mishandeld
Bimba
Guest
« Reply #2 on: 10-01-2019, 21:52:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je mars zit gewoon vol dat ze van een trap is gevallen. Suriname heeft amper trappen en als die er zijn dan zijn het de sjieke woningen waar die zwarte bitch nooit in kon wonen. Ze woont in een krotje. Bel ziekenhuis dan zal je horen waar ze ligt ka dwangneuroot jij
@Bimba
Guest
« Reply #3 on: 10-01-2019, 22:02:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je mars zit gewoon vol dat ze van een trap is gevallen. Suriname heeft amper trappen en als die er zijn dan zijn het de sjieke woningen waar die zwarte bitch nooit in kon wonen. Ze woont in een krotje. Bel ziekenhuis dan zal je horen waar ze ligt ka dwangneuroot jij
jij bent jaloers op wat wij hebben bereikt.
Skere  biiaatch ben jij nog steeds die frontal wig aan het lenen van jou nicht
Bimbaaa
Guest
« Reply #4 on: 10-01-2019, 22:15:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je hebt zo te zien heel veel problemen ; die je niet met iemand of een vertrouwenspersoon e/o psychiater wil bespreken.Verslaafd aan- ,en zeer dwangmatig /gefrusteert en vervult van razernij spuw jij je gal in niet mis verstaanbare primitieve bewoordingen als een zeer laag geschoolde hier op het forum.Je vertoont clownnesk gedrag.Doet je anders voor dan je in werkelijkheid bent.Vraag me af als je helemaal niets anders op handen hebt in je dagelijks bestaan dan maar te schimpen en hinderlijk te doen. Daar kunnen de mensen die jou rotzooi lezen hartelijk om lachen dat ik jaloer ben .Jij bent echt een hinderlijke onprettige soort.die ik niemand toewens als kind-moeder of partner. Dus rot op rommel
@Bimba
Guest
« Reply #5 on: 10-01-2019, 23:17:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je hebt zo te zien heel veel problemen ; die je niet met iemand of een vertrouwenspersoon e/o psychiater wil bespreken.Verslaafd aan- ,en zeer dwangmatig /gefrusteert en vervult van razernij spuw jij je gal in niet mis verstaanbare primitieve bewoordingen als een zeer laag geschoolde hier op het forum.Je vertoont clownnesk gedrag.Doet je anders voor dan je in werkelijkheid bent.Vraag me af als je helemaal niets anders op handen hebt in je dagelijks bestaan dan maar te schimpen en hinderlijk te doen. Daar kunnen de mensen die jou rotzooi lezen hartelijk om lachen dat ik jaloer ben .Jij bent echt een hinderlijke onprettige soort.die ik niemand toewens als kind-moeder of partner. Dus rot op rommel
maar heb jij al die wig terug gebracht?  Want speelt mooi weer.   Met 3 jaar in de schuldhulp verlening
Kwasiede
Guest
« Reply #6 on: 11-01-2019, 00:15:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Go lik ding mang ding tollie dan kom je eerder uit de schuldsanering ghegheghegheghe
Blahbensb
Guest
« Reply #7 on: 11-01-2019, 00:23:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Suma sa djarusu tap so wang bimba ede vrouw Sang e foer sma. Ding egie famirie fong ing pang pang na sranang. A bing abing fanodu mie nichtje e wrokko na az. Mi jere a Dede. Dang na wang hiep hiep hiep hoer(aaaaa) eindelijk Ung verlos fu ing. Dat mik sma e takie No Soet ju smoel in wang sanie Sang neh go ju aan. A skrep no
@Bimba
Guest
« Reply #8 on: 11-01-2019, 00:51:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Suma sa djarusu tap so wang bimba ede vrouw Sang e foer sma. Ding egie famirie fong ing pang pang na sranang. A bing abing fanodu mie nichtje e wrokko na az. Mi jere a Dede. Dang na wang hiep hiep hiep hoer(aaaaa) eindelijk Ung verlos fu ing. Dat mik sma e takie No Soet ju smoel in wang sanie Sang neh go ju aan. A skrep no
kaulo dibri motjo,  je bent fucking laag. Hoop dat je dood gaat kaƗkner
Ffvhjhgdxv
Guest
« Reply #9 on: 11-01-2019, 01:19:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dibrie Na Yu ma Fis ning en Motjo na Yu ma Bakka ning. Dus kortom Yu Bakka ning na Motjo. Fadang mi noh wan Yu Bakka ning. Loekoe bung Yu noh Dede of Otto nak wang fu ding pjing fu Yu morsdood. Loekbung Otto No nak Yu grang pjing kierie in a wikkie disie. A wies oting dat oh go gebeur. loekoe bung Yu kies wang beroerte beroerte binnen wang wikie. Yu ede sa hat Yu fosie. Na mi Loekoe mang takie. Suma reageer dat sa miting toe. Abung dang
ai noh
Guest
« Reply #10 on: 11-01-2019, 02:48:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

zo hatelijk op elkaar reageren  je hoeft elkaar niet de dood en of ziektes wensen  en dan nog (klein) kin
deren  er ook bij betrekken zo in en in slecht.  je weet dat wat je een ander toewenst...................
dat iem sabie. nee je loekoe mang heeft je dat niet gezegd noh  ik wens jullie een liefdevolle leven
factchecker
Guest
« Reply #11 on: 11-01-2019, 04:01:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

zo hatelijk op elkaar reageren  je hoeft elkaar niet de dood en of ziektes wensen  en dan nog (klein) kin
deren  er ook bij betrekken zo in en in slecht.  je weet dat wat je een ander toewenst...................
dat iem sabie. nee je loekoe mang heeft je dat niet gezegd noh  ik wens jullie een liefdevolle leven

jo judas.
Zo veel fokking keer hier gebeurd
Nooit trok je je biegie tjobo open.
factchecker
Guest
« Reply #12 on: 11-01-2019, 05:04:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

jo judas.
Zo veel fokking keer hier gebeurd
Nooit trok je je biegie tjobo open.
laat mij met rust ik wil lekker doorlikken van een ziltige kutje.
En pup dildo in zijn kontgat duwen maar dat doet mijn Spaanse lover
Geile boel hier bij linie
No Spanggggggggg
Guest
« Reply #13 on: 11-01-2019, 09:28:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zelfs de grootste duivel helpen ze daar met slangen en buizen er weer bovenop Wink
throll alert!!!
Guest
« Reply #14 on: 11-01-2019, 09:55:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

laat mij met rust ik wil lekker doorlikken van een ziltige kutje.
En pup dildo in zijn kontgat duwen maar dat doet mijn Spaanse lover
Geile boel hier bij linie
Pages: [1] 2 3   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: