Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Jij hebt mij al die tijd verraden en voorschut gezet bij je punchoutmatties  (Read 248 times)
KK Judas!!!
Guest
« on: 01-02-2019, 02:51:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Daarom waarschuwde hij mij voor jou om met jou te stoppen. Al die tijd heb jij mij zwart zitten maken bij je kk punchoutmatties, ]terwijl ik je altijd heb geholpen, emotioneel en financieel. Je hebt foto's doorgestuurd naar Nino, gerero koenders en nog meer kk rappertjes die ik NOOIT ZOU WILLEN. JE MOET MIJ NOOIT TEGEN KOMEN WANT IK GA JE KAPOT SLAAN. NU WIL JE MET ZOGENAAMDE DISTRACK KOMEN TERWIJL JIJ MIJ MAANDEN LANG HEBT VERRADEN DOOR LEUGENS OVER MIJ TE VERSPREIDEN. ONDERTUSSEN VERTEL JE DIE RAPMAATJES VAN JE NIET DAT JE HEBT GEVRETEN VAN MIJ. LAAT MIJ JE KK GEGEVENS VAN ONZE BANKAFSCHRIFTEN NIET ONLINE GOOIEN!!! IK BEN IEMAND DIE JOU ECHT GAAT VERNIETIGEN.
Trillen
Guest
« Reply #1 on: 01-02-2019, 04:38:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

& & Nuchterheid brengt realiteit. bijna kotsen van haat gewoon. Maar dat is heel goed dat k dingen besef
Maar dat heeft niks met jou te maken.
Heb ook met niet veel mensen meer te maken met hun takkies. Ben nog niet eens begonnen.

.
KK Judas!!!
Guest
« Reply #2 on: 14-02-2019, 11:19:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

FUCK YOU!!!! HOERENZOON!
HuilendManVerzoeken
Guest
« Reply #3 on: 14-02-2019, 12:01:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

FUCK YOU!!!! HOERENZOON!
dochter
WatermolenzeeDIJK stink hoer haar koter  laugh laugh
#uitgederangeerdeGedumpteViezeWalrusTingiOlo  laugh  laugh
Gilt hier de hele dag huilend want kan geen walrus pie vinden voor haar uitgerekte walrus Watra herpes olo dan maar voeten als pie Wheeeeeeeeheeeeeeeee  laugh laugh
RotterdamQueenB
Guest
« Reply #4 on: 14-02-2019, 12:24:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Horloge verpanden gaat mis bij valentijn kado

https://www.liveleak.com/view?t=uXgIV_1550090322
@Igor
Guest
« Reply #5 on: 14-02-2019, 16:29:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

dochter
WatermolenzeeDIJK stink hoer haar koter  laugh laugh
#uitgederangeerdeGedumpteViezeWalrusTingiOlo  laugh  laugh
Gilt hier de hele dag huilend want kan geen walrus pie vinden voor haar uitgerekte walrus Watra herpes olo dan maar voeten als pie Wheeeeeeeeheeeeeeeee  laugh laugh

jouw drie kinderen bedoel je, drie lelijke draken
3rioolBegiMangMoni
Guest
« Reply #6 on: 14-02-2019, 16:37:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

jouw drie kinderen bedoel je, drie lelijke draken
je watermolenMotjoZeeDIJK Bonu ma, wisi handlanger zwerver bajes bewoner en de walrus herpes chlamydia voet neukhoer   laugh 3rioolratten  laugh
@Igor
Guest
« Reply #7 on: 14-02-2019, 16:41:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

je watermolenMotjoZeeDIJK Bonu ma, wisi handlanger zwerver bajes bewoner en de walrus herpes chlamydia voet neukhoer   laugh 3rioolratten  laugh
Volgens mij is jouw gat veel groter dan van die vrouw, aangezien jj drie kinderen hebt gebaard, die vrouw haar kut is strakker en mooier dan je lelijke fissie
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: