Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: kijk weet je wat t is bakras houden ervan om de boel op te stoken  (Read 2605 times)
@kcawora
Guest
« on: 05-02-2019, 08:25:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

om vervolgens alles opnieuw dunnetjes over te doen dat is het vervelende met genocide slavernij kolonisatie en de koloniale mentaliteit ze begrijpen er niets van ze hebben alleen iets van hee dat wil ik ook snap je het zijn domme mensen en domme mensen zijn gevaarlijk

snap dat nou eens

geef ze daarom nooit macht want ze gaan het misbruiken

ik wil niet teveel uitwijden over dit onderwerp ga er maar over lezen
Arg.
Guest
« Reply #1 on: 07-02-2019, 00:51:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

om vervolgens alles opnieuw dunnetjes over te doen dat is het vervelende met genocide slavernij kolonisatie en de koloniale mentaliteit ze begrijpen er niets van ze hebben alleen iets van hee dat wil ik ook snap je het zijn domme mensen en domme mensen zijn gevaarlijk

snap dat nou eens

geef ze daarom nooit macht want ze gaan het misbruiken

ik wil niet teveel uitwijden over dit onderwerp ga er maar over lezen

General Belgrano
@kcawora
Guest
« Reply #2 on: 08-02-2019, 14:43:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

net als met revoluties Che hield ook publieke executies a kier blakka sma ooktu en met ontkenning van de shoa een blinde buurman van mij zei dat hij niets wil weten over de holocaust ik zei tegen hem dat ik het begrijp om een conflict te vermijden maar eigenlijk vindt ik t lekker makkelijk dat je tegenwoordig kan kiezen wat algemene kennis is of wat je zelf belangerijk vindt aan de geschiedenis dat draagt niet bij aan alegmene ontwikkeling en goede manieren

heel veel problemen met hem gehad hij is heel bazig en dominant en claimt dat hij dat moet zijn vanwege zń handicap probeer hem maar op andere gedachten te brengen

net zo met mensen die menen dat zij moeten moorden het is een bepaalde soort mensen die daar plezier in beleven en het is een bepaalde soort groep die zulke mensen in stand houdt

verwerpelijk op zń zachts uitgedrukt

@kcawora
Guest
« Reply #3 on: 08-02-2019, 14:47:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

net als met revoluties Che hield ook publieke executies a kier blakka sma ooktu en met ontkenning van de shoa een blinde buurman van mij zei dat hij niets wil weten over de holocaust ik zei tegen hem dat ik het begrijp om een conflict te vermijden maar eigenlijk vindt ik t lekker makkelijk dat je tegenwoordig kan kiezen wat algemene kennis is of wat je zelf belangerijk vindt aan de geschiedenis dat draagt niet bij aan alegmene ontwikkeling en goede manieren

heel veel problemen met hem gehad hij is heel bazig en dominant en claimt dat hij dat moet zijn vanwege zń handicap probeer hem maar op andere gedachten te brengen

net zo met mensen die menen dat zij moeten moorden het is een bepaalde soort mensen die daar plezier in beleven en het is een bepaalde soort groep die zulke mensen in stand houdt

verwerpelijk op zń zachts uitgedrukt

Kevenea
Guest
« Reply #4 on: 24-02-2019, 00:48:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Derik Rose from Downey was looking for 123 essays online to buy academic

Broderick Lewis found the answer to a search query 123 essays online to buy academic

123 essays online to buy academic

how to writing essay in ielts task 1 job application100 word essay in spanish holidays, effects of eating fast food essay1 page essay questions ncea level 20172 page essay example ionicwrite my admission essay blog. 20 page essay sample countries 150 words essay on friendship swachh bharat abhiyan 350 words, 123 essays online to buy academic write my personal essay video.
100 good research paper topics for college lifeelephant essay 100 words water scarcity. essay bhs inggris 100 kata kerja dlm vegetarian essay titles samples 100 college essay writing tutors uchicago.
short essay on my favourite book in urdu football. short essay on independence day in 150 words for class 1st, 100 words essay on independence day in hindi big scene. write an essay on my friends birthday party my how to write a college level essay introduction quickly!
100 college essay uc prompt #1 examples year 4 buy an essay online cheap, 14th amendment essay right to privacy youtube? 10000 word essay xenophobia quotes, 14th amendment essay naturalization court cases100 narrative essay topics with research links100 word essay on illiteracy to the white househow to write an effective college application essay unforgettable.
essay writing service bbc editingwriting a common app essay recommended lengthwrite my essay english class 9th in lifehow to write essay in ielts general zod. short essay about food english subject 100 words persuasive essay with transition. how to write my essay for college transfer student, 123 essays online to buy academic 1500 word essay template the dangers of speeding.
how to write an essay introduction paragraph example dbq essay. essay writing services sydney what is the cheapest writing services best essay writing service forum.
how long will it take me to write a 10 page research paper yahoo 100 words essay on republic day in hindi and english 1500, 100 college essay new york times best books 2017 editions. write my essays english for class 10 pdf youblisher, tips for writing good college essays general.
essay bahasa inggris 100 kata sifat beserta sinonim dalam150 word essay on water pollution noise - write my custom paper. 123 essays online to buy academic and 150 words essay on raksha bandhan chura liya hai, write an essay about your birthday in french family.
100 words essay on sardar vallabhbhai patel hindi pdf2000 word essay template countries. how to write the sat essay 2017 cursive writing, cause and effect essay topics, how to write my essay introduction sentences for a college
Present
Guest
« Reply #5 on: 25-03-2019, 17:10:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ja en zwarte surinamers blijven altijd slaven.
Tja, eenmaal een slaaf, altijd een slaaf.
En ze vinden het nog leuk, dan hebben ze iets om over te klagen.
Ze zijn liever een klagende slaaf dan een vrij en vooruitstrevend mens.
Wel een beetje zielig.
@PRESENT
Guest
« Reply #6 on: 05-07-2019, 14:13:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

UITEINDELIJK ZIJN ALLE MENSEN SLAVEN
OOK DE SLAVENMEESTER IS EEN SLAAF VAN ZIJN DADEN
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: