Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: spanning buiten het huwelijk  (Read 742 times)
koeliemeid
Guest
« on: 25-03-2019, 10:36:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

welke volwassen heer wil, na 20 Jaren vaste relatie, hun leven wat spannend maken middels een relatie buiten de deuren van het huis?
hoeft niet altyd sex te zijn, maar wat ervaringen delen en afentoe een ontmoeting.....
als wij elkaar Mogen en leuk vinden...kan er van alles uit rollen.........
We kunnen in ieder geval appen 0625173666
Janeth.
Guest
« Reply #1 on: 25-03-2019, 14:32:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

janethlove8080@gmail.com
Mijn naam is Janeth. Ik ben een jonge, aardige meid. Ik was onder de indruk om je profiel te zien en ervan te houden. Ik denk dat we samen kunnen klikken. Ik zou graag willen dat je contact met me opneemt via janetlove8080 op .g.m.a.i.l.c.o.m, zodat ik je een foto kan sturen en nog veel meer. janethlove8080@gmail.com
uit Den Haag
Guest
« Reply #2 on: 06-07-2019, 14:45:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

welke volwassen heer wil, na 20 Jaren vaste relatie, hun leven wat spannend maken middels een relatie buiten de deuren van het huis?
hoeft niet altyd sex te zijn, maar wat ervaringen delen en afentoe een ontmoeting.....
als wij elkaar Mogen en leuk vinden...kan er van alles uit rollen.........
We kunnen in ieder geval appen 0625173666
mail mijn dan kunnen we verder praten, surisound@hotmail.com
NoShit
Guest
« Reply #3 on: 08-07-2019, 04:16:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

janethlove8080@gmail.com
Mijn naam is Janeth. Ik ben een jonge, aardige meid. Ik was onder de indruk om je profiel te zien en ervan te houden. Ik denk dat we samen kunnen klikken. Ik zou graag willen dat je contact met me opneemt via janetlove8080 op .g.m.a.i.l.c.o.m, zodat ik je een foto kan sturen en nog veel meer. janethlove8080@gmail.com

PAS OP VOOR DEZE SCAMMER UIT AFRIKA !!!!

https://www.scambaiter-forum.info/t8529f8-Janet-Kones-janethlove-gmail-com.html
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: