Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Genoeg met de duivelse streken van Yokohama baas Alli Sameer  (Read 1590 times)
IsNuWelGenoeg!
Guest
« on: 27-07-2019, 14:41:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Het moet nu eens gaan ophouden met alle sluwe duivelse dingen die deze man uithaald met ons personeel en rijk worden achter de rug van de eigenaar. Deze directeur steelt van zijn bedrijf, vooral als hij naar buitenland gaat, zonder dat eigenaar weet en laat hij zijn vieze handlangers het dekken voor hem.
Personeel wordt als honden behandeld en krijgen de waardering niet. Valse beschuldigingen die hij laat doen door zijn poppetjes tegen een kleine beloning. Dames die hij gebruikt en misbruikt. Relaties die hij ook met ze heeft. Ik voel me niet meer goed als dame binnen het bedrijf vooral hoe ik beetje dik aan het worden bent. Als er sollicitanten zijn kiest hij alleen de mooiste dames, maakt niet uit hoe dom ze zijn. Iets minder mooie met goede kwaliteiten hebben geen kans. Steeds meer mensen met top kwaliteiten gaan weg om hem, daarom is er constant een vacature te zien. Niet gezond.
En als iemand een gevaar is voor hem, haalt hij ze op een sluwe manier weg of stuurt hij ze naar een ander bedrijf. Of laat hij ze vals beschuldigen. Alleen maar achteruitgang in ons bedrijf en de eigenaar is blind het te zien, deze Alli heeft geen verstand van een bedrijf draaien. Anderen draaien het voor hem en neemt hij die waardering. Tijd dat men weet wat hij doet. Ik verwacht niet meer lang hier te blijven, maar wil wel verandering zien voordat ik moet gaan. Karma zal ooit eens heel hard slaan, zodanig dat zijn geweldige maand vasten hem niet zal helpen met zijn zonden.
Jimmy neutron
Guest
« Reply #1 on: 01-08-2019, 13:58:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat verwacht je anders van die klootzak. Dacht wel dat hij homo was, doet zo verwijfd en loopt ook vreemd. Stem zo hoog als een hondenfluit.
Doosje
Guest
« Reply #2 on: 01-08-2019, 14:00:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zoekt eeuwig een onschuldige niet wetende poppenkast persoon om zijn poep op te doen. En je hebt zijn naam niet goed geschreven.
Cindy christien
Guest
« Reply #3 on: 01-08-2019, 14:02:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Grote smeerlap is hij. Verrast me niet dat hij fraude doet.
Popo
Guest
« Reply #4 on: 01-08-2019, 14:04:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als jullie het zo erg vinden, bel de politie. Jullie willen zelf daar werken. Jullie helpen hem.
Grappig
Guest
« Reply #5 on: 01-08-2019, 14:16:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Denk dat deze man ook gepaard moet gaan met een conditioning rapport. Hahahahaha. Hoofd heeft gat, lichaam krasjes en daar middenin defect, maar vervangen door plastic. hahahaha. Zielig.
Wendell
Guest
« Reply #6 on: 01-08-2019, 20:31:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hij is een lafaard die schuiilt in zijn kantoor. Als er problemen zijn bij de voor ruimte schuilt hij als een vriendje of stuurt hij iemand anders. Hij zelf kan niets oplossen of aanpakken. Alleen opdrachten geven.
Laten we het niet hebben over abortus plegen, wat hij ook doet om zijn baan te behouden want in het bedrijf mag je geen relaties met elkaar. Maar tog is hij met zoveel dames, soms tegen hun wil want ze zijn bang. Alles en alles doet hij voor zijn veiligheid van zijn functie.
Poowie
Guest
« Reply #7 on: 02-08-2019, 17:44:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hij houdt steeds mensen voor de gek. Betalen van mensen voor hun hard verdient geld, doet hij niet. Geen bonus, geen prestatie, geen vakantiegeld, enz. Maar volgens boeken is het wel betaald. Hij steelt gewoon, met zijn kleine fluitje. Vies ding.
Chico
Guest
« Reply #8 on: 02-08-2019, 17:47:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Plaats a ka san tap Facebook, dan afgelopen tok.
Rostamkhan
Guest
« Reply #9 on: 02-08-2019, 17:51:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Omen ka man foe Yoko e doe lek boeler. Bedreig sma, gi zomaar ontslag, fraudeer, foeroe, maar zie je deze man die ze directeur noemen. Hmm (in zijn hoge stem gezegd). ben niet klaar met je.
RTaus
Guest
« Reply #10 on: 02-08-2019, 17:54:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hahahahah, ai hoge stem, meisjes stem bedoel, a no ab bal. Die man is niet goed daar.
IsNuWelGenoeg!
Guest
« Reply #11 on: 03-08-2019, 02:18:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Een van zijn helpende bitcches heeft zowel "koe" als "oen" in haar naam. Zij kijkt me eeuwig skeer aan, omdat ik haar gewoon antwoord geef op de viezigheid en zeg dat het niet goed is wat ze doet.
Zij moet haar bek gewoon leren dichthouden en niet wijd pieren om te slikken.
Cirkel Meid
Guest
« Reply #12 on: 03-08-2019, 19:56:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hij is net zo nep als dat conditierapport van ze. Een oud collega van me die ook magazijnbeheerder was bij CirkelGroup werkt nu ook daar. Hij had ons alles verteld. Arbeid moet echt daar gaan ook.
Bruno Wanton
Official Team Loen
MamjoDon

Algemeen Weetoloog

« Reply #13 on: 08-08-2019, 08:38:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Het moet nu eens gaan ophouden met alle sluwe duivelse dingen die deze man uithaald met ons personeel en rijk worden achter de rug van de eigenaar. Deze directeur steelt van zijn bedrijf, vooral als hij naar buitenland gaat, zonder dat eigenaar weet en laat hij zijn vieze handlangers het dekken voor hem.
Personeel wordt als honden behandeld en krijgen de waardering niet. Valse beschuldigingen die hij laat doen door zijn poppetjes tegen een kleine beloning. Dames die hij gebruikt en misbruikt. Relaties die hij ook met ze heeft. Ik voel me niet meer goed als dame binnen het bedrijf vooral hoe ik beetje dik aan het worden bent. Als er sollicitanten zijn kiest hij alleen de mooiste dames, maakt niet uit hoe dom ze zijn. Iets minder mooie met goede kwaliteiten hebben geen kans. Steeds meer mensen met top kwaliteiten gaan weg om hem, daarom is er constant een vacature te zien. Niet gezond.
En als iemand een gevaar is voor hem, haalt hij ze op een sluwe manier weg of stuurt hij ze naar een ander bedrijf. Of laat hij ze vals beschuldigen. Alleen maar achteruitgang in ons bedrijf en de eigenaar is blind het te zien, deze Alli heeft geen verstand van een bedrijf draaien. Anderen draaien het voor hem en neemt hij die waardering. Tijd dat men weet wat hij doet. Ik verwacht niet meer lang hier te blijven, maar wil wel verandering zien voordat ik moet gaan. Karma zal ooit eens heel hard slaan, zodanig dat zijn geweldige maand vasten hem niet zal helpen met zijn zonden.

Tja zoals ik het lees is het vooral dat jij niet gelukkig bent en niet lekker in je vel zit. Kan gebeuren maar meestal moet je dan aan jezelf werken i.p.v. de situatie de schuld geven.

Verder lees ik dat de eigenaar van het bedrijf tevreden is, dus de cijfers zullen wel kloppen.
En je geeft zelf aan dat de beste man heel goed kan delegeren. Delegeren en motiveren is een heel groot gedeelte van leidinggeven.
Aangezien hij de mensen om hem heen wel goed kan motiveren, en die bereid zijn om voor hem meters te maken is hij een goede leider in dat opzichte.

Dus met andere woorden als ik jouw verhaal objectief lees dan denk ik dat er meer met jou aan de hand is dan met het bedrijf.
Probeer het vanuit het perspectief van het management te bekijken. Iedereen is blijkbaar tevreden en de cijfers kloppen.
Er is 1 persoon die zich niet goed voelt in het team.
Wie of wat moet er veranderen?  Wink
« Last Edit: 08-08-2019, 08:44:25 - GMT-1 by Bruno Wanton » Logged

Een lichaam en ziel, net als Batman en zijn batmobiel
Alladin
Guest
« Reply #14 on: 10-08-2019, 23:55:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Bruno, zet dit maar op FB en kijk wat voor reacties je krijgt. Denk dat er meer schuilt. Men is gewoon bang te praten lijkt mij. Hier is weinig bereik, echter zie enkele reacties hier hoe men praat. Hoe zal dat op FB zijn. Rara?
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: