+  Mamjo Forum
|-+  Fotosei» Vlissingen» Bp
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Bp  (Read 678 times)
Jacobbb
Guest
Bp
« on: 12-08-2019, 21:30:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Waar hangen deze uit eerste hele dagen op president rondjes.
die zijn van straat
Guest
« Reply #1 on: 12-08-2019, 22:29:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

die is gwn bij tatalia en bp op zijn kamer
Huh
Guest
« Reply #2 on: 12-08-2019, 23:31:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Woont hij niet bij megan dan dat hij op kamer zit.
Johhh
Guest
« Reply #3 on: 13-08-2019, 19:55:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

die is gwn bij tatalia en bp op zijn kamer
en jij weet dat? Neukertje van hun ofzo dat je het zo goed weet hoerelopers zijn het ziekte verspreiders. Die zwerven overal
hoezo
Guest
« Reply #4 on: 13-08-2019, 20:08:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik ben een kennis van tatalia en zo ver ik weet die 2 gaan gwn samen dus waar komt het vandaan dat hij een hoerenloper is huh&bp slaap aftoe bij megan maar hij heeft gwn zijn kamer
noem name!!
Guest
« Reply #5 on: 13-08-2019, 22:00:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

noem eens name rolleyes
Nee or
Guest
« Reply #6 on: 13-08-2019, 23:34:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik ben een kennis van tatalia en zo ver ik weet die 2 gaan gwn samen dus waar komt het vandaan dat hij een hoerenloper is huh&bp slaap aftoe bij megan maar hij heeft gwn zijn kamer
bp gaat allang niet meer met megan Ze neukt inmiddels al weer met andere boys waar ze mee gespot word der kut ligt ook niet stil net als die hoere vriendinnen van haar
raar
Guest
« Reply #7 on: 15-08-2019, 22:48:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

raar hor want hij wordt wel bij megan gespot cheesy
Raar
Guest
« Reply #8 on: 17-08-2019, 23:02:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

En opeens zie je ze nergens meer?? Zitten ze ondergedoke. Eerst hele dagen vliss toen hele dagen souburg en toen weken in midd en toen foetsie verdwenen
Nepneger
Guest
« Reply #9 on: Yesterday at 08:32:30 »
Reply with quoteQuote

Omg zal mijn vriendin inlichten dat ze een condoom mag gebruiken bij deze nep neger aangezien hij ook die lelijke zeug tatalia neukt. Hij komt al maanden bij mijn vriendin over de vloer namelijk, en nee niet alleen om een babbeltje. Ik had dr al gewaarschuwd maar ze wil met hem blijven  Shocked
over wie heb je het nou
Guest
« Reply #10 on: Yesterday at 11:04:29 »
Reply with quoteQuote

bedoel je bp? want tatalia ga totaal niet met bp huh huh
TATALIA
Guest
« Reply #11 on: Yesterday at 11:27:22 »
Reply with quoteQuote

LUISTER JACOB HEEFT GWN BIJ MIJ GESLAPE DUS WAT SPEEL HIER ALEMAAL DAT IK HOOR DAT HIJ AL MAANDE ZEG MA BIJ EEN MEID ZIJN HUIS GA NOU DAN MAG JIJ ME KOMEN VERTELLE WIE DIE MEID IS EN WAAR ZE WOON EN ALS JE EGT ZO DAPPER BEN KOM MAAR NAAR MIJ TOE EN KOM HET ME VERTELLE WANT HIJ SLAAP GWN BIJ MIJ DUS IK BEN BENIEUWD rolleyes
Ohno
Guest
« Reply #12 on: Yesterday at 16:57:49 »
Reply with quoteQuote

LUISTER JACOB HEEFT GWN BIJ MIJ GESLAPE DUS WAT SPEEL HIER ALEMAAL DAT IK HOOR DAT HIJ AL MAANDE ZEG MA BIJ EEN MEID ZIJN HUIS GA NOU DAN MAG JIJ ME KOMEN VERTELLE WIE DIE MEID IS EN WAAR ZE WOON EN ALS JE EGT ZO DAPPER BEN KOM MAAR NAAR MIJ TOE EN KOM HET ME VERTELLE WANT HIJ SLAAP GWN BIJ MIJ DUS IK BEN BENIEUWD rolleyes
Denk je nou dat ik een vriendin ga naaien hier en in jou shit mengen, hell no gek. Is al erg genoeg dat ze in zijn praatjes trapt, en ja hij komt er regelmatig. Wist al dat hij niet zuiver is maar dat hij het ook met zoiets als jou doet maakt het nog even wat erger. En nee ik wil niks maar ook niks met jou te maken hebben ik heb mijn vriendin gewaarschuwd maar zei doet uiteindelijk wat ze zelf wil.
graag spreke
Guest
« Reply #13 on: Yesterday at 18:07:56 »
Reply with quoteQuote

NOU IK ZOU GRAAG CONTACT MET JE WILLE DUS BEL ME 0623049070
To funny
Guest
« Reply #14 on: Today at 11:11:00 »
Reply with quoteQuote

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print