Pages: 1 2 [3]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: plauto rafael de moura is een pedofiel!  (Read 1748 times)
Toch
Guest
« Reply #30 on: 09-09-2019, 11:09:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je bent zelf een support voor pedofielen, kaolo ding! Ziet hij er niet erop dat hij het is? Dan ben je zeker blind! Die jongen is 14 jaar en dat pedofiel is 30+. Dus wat is strafbaar en waarover heb je? Degenen die de foto's gepost heeft, heeft het goed gedaan voor deze kaolo pedofiel. Zogenaamd zijn deze soort dagoes rolmodellen en dan zijn ze achteraf criminelen op hoogste niveau! Jij moet weten wat het is dat deze vervloekte kinderlokkers andermans kinderen leven verpesten! Daaraan moet de politie werken! Of ben je zelf die rafael  die hierop reageert!

Ja toch
Aanspreken
Guest
« Reply #31 on: 10-09-2019, 00:49:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ken hem wel, als ik hem zie zal ik hem aanspreken. Hij heeft altijd een grote mond om bigie te praten op dit zal ik hem ook goed inpeperen. Dit is niet de eerste keer dat hij sex met minderjarigen heeft, deze vieze pedo zit ook met die vuile vieze boelmaat gunner, over homorechten, terwijl ze sex-criminelen zijn!
Mi taki
Guest
« Reply #32 on: 10-09-2019, 11:08:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Een hoop haat reactie, maar waarom doet men er niets aan?Wacht men tot zijn kind aan de beurt is?
Een goede waarschuwing zou al genoeg zijn.Mocht het niet stoppen dan moet men hem stoppen.
Ini dja
Guest
« Reply #33 on: 11-09-2019, 18:48:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Een hoop haat reactie, maar waarom doet men er niets aan?Wacht men tot zijn kind aan de beurt is?
Een goede waarschuwing zou al genoeg zijn.Mocht het niet stoppen dan moet men hem stoppen.
Is al zo in dit land pas dat alles al gebeurd dan gaan ze aanpakken!
Mi taki
Guest
« Reply #34 on: 11-09-2019, 19:27:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Voorlichting ontbreekt vaak in deze.
Ouders moeten hun kinderen voorlichten want de leiders laten het afweten en vooral opvoeden die koters!
Elke dag hetzelfde riedeltje herhalen tot ze er gek van worden.Dan zeggen ze . 'ik weet 't ik moet voorzichtig zijn'.
Weten met wie je kinderen omgaan en waar ze uithangen.Soms een blik in hun mobiel(ik heb het betaald)kan geen kwaad.
Eens in de maand onverwacht een bezoek aan de school van je kind geeft ook inzicht in zijn/haar gedrag(thuis zijn se net iets anders)
En blijven vragen en praten met je kind, over alles.Het betekend geen bemoeienis, het is een teken van bescherming en de vorming tot eerlijkheid.
Geen ouder is perfect, maar als je niks doet weet je zeker dat je kind een hoop ellende zal ervaren die je hem/haar had kunnen besparen.Aandacht en opvoeden..Elke dag weer, anders had je er niet aan moeten beginnen.

Een vader.
Aaah
Guest
« Reply #35 on: 12-09-2019, 00:12:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Voorlichting ontbreekt vaak in deze.
Ouders moeten hun kinderen voorlichten want de leiders laten het afweten en vooral opvoeden die koters!
Elke dag hetzelfde riedeltje herhalen tot ze er gek van worden.Dan zeggen ze . 'ik weet 't ik moet voorzichtig zijn'.
Weten met wie je kinderen omgaan en waar ze uithangen.Soms een blik in hun mobiel(ik heb het betaald)kan geen kwaad.
Eens in de maand onverwacht een bezoek aan de school van je kind geeft ook inzicht in zijn/haar gedrag(thuis zijn se net iets anders)
En blijven vragen en praten met je kind, over alles.Het betekend geen bemoeienis, het is een teken van bescherming en de vorming tot eerlijkheid.
Geen ouder is perfect, maar als je niks doet weet je zeker dat je kind een hoop ellende zal ervaren die je hem/haar had kunnen besparen.Aandacht en opvoeden..Elke dag weer, anders had je er niet aan moeten beginnen.

Een vader.

Je moet weten dat die kinderlokkers pro zijn en zijn vaak deze types die zich populair gedragen, daardoor zijn de meeste kinderen te zwak ervoor
Mi taki
Guest
« Reply #36 on: 12-09-2019, 09:01:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je moet weten dat die kinderlokkers pro zijn en zijn vaak deze types die zich populair gedragen, daardoor zijn de meeste kinderen te zwak ervoor
Ik weet het en jij blijkbaar ook.De vraag is wat doe je met die info.Als wat blink is voor een kind aantrekkelijk.
Ik gaf aan dat het thuis begint.Die hebberigheid van kinderen moeten de ouders intomen en afleren.
Maar als kinderen kinderen baren zullen ze kinderen blijven en in die lokaas happen.
Die zwakte leer je alleen af als je ouders hun kracht tonen.Sterkte?
Denki
Guest
« Reply #37 on: Yesterday at 19:44:10 »
Reply with quoteQuote

Ik weet het en jij blijkbaar ook.De vraag is wat doe je met die info.Als wat blink is voor een kind aantrekkelijk.
Ik gaf aan dat het thuis begint.Die hebberigheid van kinderen moeten de ouders intomen en afleren.
Maar als kinderen kinderen baren zullen ze kinderen blijven en in die lokaas happen.
Die zwakte leer je alleen af als je ouders hun kracht tonen.Sterkte?
Al licht het aan kind zijn gedrag of opvoeding een kind blijft een kind! Die pedo's zijn volwassen en weten drommels heel goed wat ze doen. Dat begint altijd bij die kaolos vervloekte pedo's, ze moeten hun poten afhouden van kinderen!
@Denki
Guest
« Reply #38 on: Today at 10:04:49 »
Reply with quoteQuote

Al licht het aan kind zijn gedrag of opvoeding een kind blijft een kind! Die pedo's zijn volwassen en weten drommels heel goed wat ze doen. Dat begint altijd bij die kaolos vervloekte pedo's, ze moeten hun poten afhouden van kinderen!
Jij wil je verantwoordelijkheid niet nemen!Misschien als het jou kind overkomt?
Als je het weet moet je ingrijpen.Flikt iemand dit bij mijn kind, trek ik z'n kop eraf of een kogel.Zo eenvoudig is dat.
Ik zeg dat elke dag!!
En men weet het ook van mij.
Precies
Guest
« Reply #39 on: Today at 14:19:55 »
Reply with quoteQuote

Jij wil je verantwoordelijkheid niet nemen!Misschien als het jou kind overkomt?
Als je het weet moet je ingrijpen.Flikt iemand dit bij mijn kind, trek ik z'n kop eraf of een kogel.Zo eenvoudig is dat.
Ik zeg dat elke dag!!
En men weet het ook van mij.
Gewoon neerknallen die vervloekte pedofielen, opgeruimd staat netjes!
Dot boeler
Guest
« Reply #40 on: Today at 18:09:59 »
Reply with quoteQuote

Hij boelt kleine jongens onder valse beloftes en dan speelt hij voorbeeld figuur. Bij deze heeft hij dit jongen flink geboeld en hem een fiets daarvoor gekocht. Vaak pikt hij deze jongens na de school, om ze te boelen. Ik vraag me af waar de politie is om deze types op te sluiten. Men kan zijn kinderen nergens veilig doen en komen deze kinderlokkers kinderen leven verpesten!

Deze pedofiel boeler is al uitgeboeld, met iedereen en overal boelt hij!
Pages: 1 2 [3]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: