+  Mamjo Forum
|-+  Serieus» Oema Sani» Help, Hoe Win Ik Hem Voor Mezelf?
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: 1 [2]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Help, Hoe Win Ik Hem Voor Mezelf?  (Read 3229 times)
Guest
Guest
« Reply #15 on: 29-09-2003, 19:17:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ach op dat gebied zijn bijna alle mannen hetzelfde...........,nooit hebben ze een vriendin.....maar wanneer het serieuser tussen jou en die man wordt(teminste dat laat ie je geloven)........heeft hij  ineens wel iemand waar hij om geeft .....maar het gaat niet goed enz ...bla bla bla!En ik zeg je eerlijk.....eigenlijk als een man zo begint(dat ie een vrouw heeft enz)skot zijn mars gelijk......want wat ie bij zijn vriendin doet(en sommige hebben al een relatie van een aantal jaren)kan hij ook zeer zeker bij jou doen ,want WHO THE f@%k BEN JIJ DAN?Huh?Die net een tijdje met hem omgaat?Huh??nee hoor ....ook ik heb zo mijn les moeten leren.............maar besloot toch dat ik zonder hem 1000000x beter af ben!En tot de dag vandaag heb ik het prima naar mijn zin......als vrijgezel......ik heb zelf de touwtjes in handen....en er gebeurd alleen wat IK wil!! :cool2:
gelukkig maar dat een onbenul als jij vrijgezel is goed zo ik moet er niet aan denken om met zoiets als jij te praten

lees eens wat vaker de verhalen van de sisters op mamjo dan hoezo alle mannen zijn zo?

er lopen heel wat hoeren rond zijn alle vrouwen dan hoeren ?

neen dus misschien dat er een domme ouwe hoer erbij komt en dat ben jij trut
Buiten
Guest
« Reply #16 on: 29-09-2003, 20:24:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Bedankt voor jullie reakties,maar hij heeft dus eindelijk toch voor mij gekozen. Zijn ex is er achter gekomen. En belde mij. Ze vertelde mij dat ze zwanger van hem is. Moet ik haar geloven of zegt zij dat alleen maar om hem te houden?? Ik hoorde ook hoe hij haar vies en vuil uitschold en hij heeft eindelijk toegegeven dat hij eenander heeft. hij zegt dat ze liegt dat ze zwanger is. En dat een kind hem echt niet aan haar zou binden. Want hij houd nu echt van mij. Hij zegt dat zij voor hem uitliep en hem als een stuk vuil heeft behandeld in hun 4 jaar durende relatie en dat hij bij mij eindelijk rust heeft gevonden.
Guest
Guest
« Reply #17 on: 29-09-2003, 20:39:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Een man dan ongehinderd buiten wilt snoepen heeft van die verhalen dat hij niet van zijn vrouw houd nou ik weet er alles van. Zolang je nog daar binnen woond hou je van jou vrouw ik trap er never nooit in .
Guest
Guest
« Reply #18 on: 29-09-2003, 20:44:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

We zullen zien hoe dit afloopt. Ik hoop voor jou dat hij het met jou meent. Maar een man doet alles om te doen overkomen dat hij het meent. En het is altijd die vrouw die m als vuil behandelt. Een ding weet ik zeker, dit verhaal krijgt een staartje!
Guest
Guest
« Reply #19 on: 02-10-2003, 18:59:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat hij bij haar deed zal hij ckers ook bij jou doen, misschien gaat ie nog ns terug bij haar u never know, ik hoop het niet voor je hoor. Ikzelf heb wel een heeeeeeeeeeeeeeekel aan vrouwen die andere vrouwen hun man proberen af te pakken. zogenaamd hebben ze medelijden met die man TJOERIE, ze weten in hun achterhoofd bliksemsgoed dat als die man t zo slecht had met zijn sma hij allang bij haar weg was. Gewoon van 2 walletjes eten is wat ie wil en wanneer die genoeg heeft mag buitenvrouwtje oprotten en blijft ie bij zijn vaste vrouw...everybody knows that. De meeste vrouwen maakt t gewoon niet uit of die man een vrouw thuis heeft, lekker spannend voor ze toch, nou oprotten met die handel, heb echt een hekel aan zo'n vrouwen. What goes around comes around....
Guest
Guest
« Reply #20 on: 02-10-2003, 20:07:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

En wat denk je is het nou uit omdat hij jou wou of is het uit omdat ze erachter is gekomen. En zit je te wachten op een leven waarin een ex iedere keer wat te zeggen heeft. En aangezien ze zo lastig en vreselijk tegen hem was, hoe is ze zwanger geworden dan? Bekijk het eens van haar kant.
Guest
Guest
« Reply #21 on: 10-10-2003, 22:08:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Luister dan.Ten eerste dat excuus van [phetgaat nietgoed in mijn relatie daarom ga ik vreemd] moet je niet accepteren. Als hij vreemd gaat met jou omdat hij het zo slecht heeft met zijn vrouw of vriendin, dan al hij dat ook doen als jij zijn nieuwe vriendin vrouw wordt. Want hij hield toch ook van haar en als het echt zo slecht gaat waarom maakt hij het dan niet uit?. Mijn ex ging ook vreemd met een andere meid . Toen zij erachter kwam dat hij met mij ging vertelde hij als excuus dat het niet goed ging tussen ons. Dat was ook zo maar waarom ging het niet goed omdat ik gewoon voelde dat hij vreemd ging. In eerste instantie wilde hij met haar verder en ik wilde hem niet kwijt. Eigenlijk wel maar zo dom wilde ik die meid niet laten winnen ik gunde haar hem niet. Toen bleek die meid ook zwanger te zijn. Ik heb toen met haar gesproken en ze wilde dat kind weghalen omdat hij nog steeds met mij ging. Ik zei meid niet doen is een kind je mag die vent hebben. Ik heb met hem gesproken en gezegd ga met die meid jullie krijgen een kind en ze heeft al twee voor kinderen van twee verschillende mannen die niet voor hun kinderen zorgen dus doe wat je moet doen. Maar toen wilde hij ineens niet meer. Ik had voor mijn gevoel gewonnen toen hij haar met buik en al wilde laten zitten. Maar ik wilde hem toen niet meer want ik vond hem laag. HIj had haar in die shit gezet want hij had gezegd dat hij een kind met haar wilde. Dus dan moest hij ook maar die verzorging op zich nemen en ik wilde niet iedere keer dat hij daar zou gaan voor zijn kind denken dat hij haar aan het naaien was. EN ik vond dat ik hem niet verdiende ik kon beter krijgen en ik wilde dat hij maar moest voelen hij was er toch mee begonnen dan moest hij het ook afmaken. Eidnstand meneertje tang plak en heeft haar gescot ondanks datik hem niet meer wilde. Hij bleef maar lullen toen heeft ze dat kind maar weggehaald omdat hij alleen voor zijn kind wilde zorgen maar haar niet wilde hebben. Want in de tussentijd bleek hij toch nog door te gaan met haar maar ook met mij. Ik vind het jammer dat ze dat kind heeft weggehaald want was een leven. En ik had wel willen zien hoe hij zou tuchten omdat hij alleen voor zijn eigen kind wilde zorgen en die voorkinderen niet. Ik vond van als je een vrouw neemt moet je haar met haar kinderen nemen. En dat wilde hij niet. Dat heb ik die meid ook verteld. In ieder geval. Ik heb spijt dat ik zo dom hem nietgelijk heb opgesodemieterd wantik bleef met hem gaan meer om die meid te ,laten zien dat hij toch voor mij zou kiezen. Terwijl het niet haarschuld was want ze wist niet van mij en ik niet van haar. Later wisten we wel van elkaar maar we dachten allebei dat hij voor ons had gekozen later zagen we dat hij nog steeds van twee walletjes at. In ieder geval Wat een man met zijn ex of huidige vrouw doet  kan hij ook met jou doen. Als hij een echte vent is laat hij eerst die andere en dan pas zoekt hij een ander. Nu ben je buitenvrouw maar straks ben je De vrouw maar is een ander weer een buitenvrouw.'Ik ga trouwens nog steeds met die vent maar nu is hij buitenman alleen weet hij dat niet Ja ja ik weet het2 wrongs don't make a wrightbut it sure feels good. What goes around comes around en nu is het zijn beurt.
Blacka pérka.
Guest
« Reply #22 on: 11-10-2003, 00:01:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

:mad: Jerry JOE MA PANG PANG,wat denk je wel van je zelf dat je ons zo door het  slijk kan halen.Jullie  is trouwens een JODEN VOLK!!!!!!Deze zwarte vrouwen geloofden in hun zwarte mannen.En wat krijgen ze een trap achter hun kont.Jij likt zeker een witte vrouw haar mars.Vrouwen word wakker en laat niet met jullie sollen.Eens komt de dag dat jullie het allemaal door hebben zoals de meeste (IKKE dus) van ons.Geloof hun praatjes niet want,ding ne foer oeng bĂ©rĂ©.Na mie takie.Blacka pĂ©rka :lekkerpuh:  
Blacka PĂ©rka
Guest
« Reply #23 on: 11-10-2003, 00:05:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

jullie surinaamse vrouwen maken gewoon een puinhoop van jullie leven en het vervelende is jullie betrekken de surinaamse man in die shit van jullie

get a life
Jerry JOE MA BIGIE PANG PANG.Wat denk je dat je onze zwarte vrouwen zo door het slijk kan halen.Je likt zeker een witte vrouw haar mars.Mijn zwarte zusters wake up and smel the coffee.Laat jullie niet gebruiken en niet alleen door zwarte mannen door geen enkele man wat voor kleur of afkomst dan ook.!!!Na mie BLACKA PÉRKA takkie. :lekkerpuh:  
_MG_ sisa
Guest
« Reply #24 on: 11-10-2003, 08:30:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

No spang Blacka Perka, hij komt zichzelf nog tegen. Maar dan ga je niets horen van hem. Alleen maar omdat die surinaamse vrouw zijn stront niet wou pikken. Nu heeft hij een vrouw gevonden die in stilte met verdriet leeft, dus dan heeft hij er mooi geen last van.  
BlackaPĂ©rka
Guest
« Reply #25 on: 11-10-2003, 17:10:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

No spang Blacka Perka, hij komt zichzelf nog tegen. Maar dan ga je niets horen van hem. Alleen maar omdat die surinaamse vrouw zijn stront niet wou pikken. Nu heeft hij een vrouw gevonden die in stilte met verdriet leeft, dus dan heeft hij er mooi geen last van.
 :clap2:  :clap2:  :clap2:  :clap2:  :clap2:  :clap2:  :clap2:  
buiten
Guest
« Reply #26 on: 16-11-2003, 23:06:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoi, ik heb hem dus toch voor mezelf. En goed ook, ik ben al thuis bij hem geweest om kennis te maken. En zijn moeder heeft me met open armen ontvangen. Wel, wat zeggen jullie daarvan. Ik denk dat die ex van hem dus echt heel erg was en dat hij de waarheid heeft verteld. We horen niets meer van zijn ex. Ze belde alleen maar twee keer om hem te zeggen om zijn spullen bij haar thuis op te halen. Hij is niet gegaan. Hij wil haar niet meer zien zegt hij. En nu woont hij met mij. Hij is van mij , helemaal.
Alleen jammer dat zijn ex zwanger is, maar hij heeft gezegd dat ik niet bang hoef te zijn dat hij bij haar gaat om d'r kind. Met mijn voorkind is hij wel heel lief.
Yasmine
MamjoRuler

« Reply #27 on: 16-11-2003, 23:20:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ALs hij maar wel voor dat kindje zorgen wilt,straks is er weer een kind zonder papa!

Guest
Guest
« Reply #28 on: 19-11-2003, 21:55:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoi, ik heb hem dus toch voor mezelf. En goed ook, ik ben al thuis bij hem geweest om kennis te maken. En zijn moeder heeft me met open armen ontvangen. Wel, wat zeggen jullie daarvan. Ik denk dat die ex van hem dus echt heel erg was en dat hij de waarheid heeft verteld. We horen niets meer van zijn ex. Ze belde alleen maar twee keer om hem te zeggen om zijn spullen bij haar thuis op te halen. Hij is niet gegaan. Hij wil haar niet meer zien zegt hij. En nu woont hij met mij. Hij is van mij , helemaal.
Alleen jammer dat zijn ex zwanger is, maar hij heeft gezegd dat ik niet bang hoef te zijn dat hij bij haar gaat om d'r kind. Met mijn voorkind is hij wel heel lief.
Hoi, je DENKT dat je hem voor jezelf hebt, hopelijk voor jou is ie nu ook echt van jou, maaaaaar ik weet t niet hoor.Oow well, het is jouw leven, niet de mijne toch..
Succes verder hoor! Hoop niet dat jou tzelfde gebeurt, cause u know, what goes around, comes around....
Be Real
MamjoRuler

« Reply #29 on: 01-12-2003, 00:07:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

tot dat hij s avonds veel weg gaat hoe voel jij je dan? hoe zeker ben je dan dat hij nov van jou alleen is? denk niet alleen aan nu maar ook aan de toekomst. hoe ga je je kind uit leggen dat hij na bijv. 4 jaar bij een ander woont, of als hij jou straks laat

Pages: 1 [2]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: