+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Tori Oso» Vuile Ogen/goede Morgen
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: 1 [2] 3 4   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Vuile Ogen/goede Morgen  (Read 1227 times)
T0e-T0e
MamjoRuler

« Reply #15 on: 21-08-2006, 22:53:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik heb een collega die elke ochtend met strond aan haar ogen op het werk verschijnt ,

Dat ding is geen stront mang..tis eigeel  Cheesy
- Ieulg Abra!!!Je mikking foe kwaad te erg!!!

Maakt niet uit,ookal was het olie,blegh het staat niet in je ogen!!!
Ieulg... Ik word spontaan misselijk,daarom kon ik niet met  het ov toch!!!
die ongedouchte mensen als haring in een ton!!! elke ochtend,en dan verbeeld je 's als het zomer is ramen die dan bv,afentoe niet open mogen in het ov!!!
it sucks!!!
Wat ben ik blij dat ik voor ik uit de deur  ga,veel bezig ben met makeup producten zoals eyeliner,dus dan moet je weten als mij oog vies is merk je er niks van want is mijn eyeliner dat je ziet,en dan ''komen ze met A. Je eyeliner is uitgelekt;)!!''
Gnegnegne... Wink  

Dit maakt mij tot een interessant account.

Fame on majo... Tongue...
shandy
Guest
« Reply #16 on: 22-08-2006, 05:51:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik zorg er altijd voor dat ik geen vuile ogen heb!
Ik loop daarom echt met een spiegel en kijk er regelmatig in, want soms heb ik extra las vanmijn ogen (hooikoorts) dan wil ik in de spiegel kunnen kijken of mijn ooghoekenniet vies zijn en ik het goed schoonmaak dat er niet ineens een draaidje aan m'n wimpers hangt! Wink

Ik kan er niet tegen als ik met iemand praat en je goeie morgen ik word ook boos op mijn kinderen als ze hun ogen niet goed wassen tijdens het douchen!
Dirk1961_MG_
Guest
« Reply #17 on: 22-08-2006, 07:37:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

:afro: wij hebben een collega welke net uit zijn bed is gestapt, geen kam gezien heeft en over water of tandenpoetsen spreek ik maar liever niet.
Soms stinkt ie 5 meter tegen de wind in :echnie:
Als ie van de WC komt gaat ie geen handen wassen huh
als ie een vieze klus had natuurlijk ook niet Sad

:fear: want als je hem niet ziet dan ruik je hem :fear:

:boxing: Aanspreken helpt niet want dan doet hij het ook niet (al gebeurd)

:bash: Wij, SU collega en ik balen van :bash:  
~~M~~
MamjoDon

« Reply #18 on: 22-08-2006, 07:38:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik heb een collega die elke ochtend met strond aan haar ogen op het werk verschijnt ,maar niemand die er wat van durft te zeggen.ik trok mijn stoute schoenen aan toen ik het niet meer aan kon zien en zei het op een heel nette manier tegen haar ,maar mevr voelde zich beledigd. zouden jullie het  wel durven te zeggen?HuhHuh?? Wink
Zou het ook hebben gezegd hoor... zo van "Hey Truus, er zit mij iets dwars... er hangt wat uit je ooghoeken en het ziet er niet echt fris uit!"

Life is too damn short
~~M~~
MamjoDon

« Reply #19 on: 22-08-2006, 07:40:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik heb een collega die elke ochtend met strond aan haar ogen op het werk verschijnt ,

Dat ding is geen stront mang..tis eigeel  Cheesy
 cheesy

Zomaar tis gewoon opgedroogd traanvocht, het ziet er alleen niet zo frips uit...  

Life is too damn short
memmie
MamjoDon

« Reply #20 on: 22-08-2006, 08:24:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Gatverdamme ieuwwwwwwww (ik visualiseer dat gele nu).
Ik had er afgelopen week vreselijke last van, maar niet alleen 's morgens, de hele dag door.
De hele dag moest ik een stukje katoen in gekookt water deppen en mijn ogen afnemen. Vies man. Dat ding is eigenlijk gewoon pus! Of is het snot dat uit je ogen loopt?
DANKE, m'n liga smaakt nu een stuk minder lekker... angry
cheesy

Ik zou gewoon zeggen: hey je hebt een beetje slaap bij je oog, haal es weg.
« Last Edit: 22-08-2006, 08:26:31 - GMT-1 by memmie » Logged

i wear love nowadays
love never goes outta style
[/size][/font]
Pearlie
MamJoraan

« Reply #21 on: 22-08-2006, 09:15:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Shocked  bij mij floept het er uit voordat ik nagedacht heb hoe ik het bij de persoon moet brengen.

En meestal begint het bij een vieze gezicht trekken en dan gaat me mond vanzelf open en zegt uhhlll en later beginnen me hersenen pas te werken.
black tigress
MamSenior

« Reply #22 on: 22-08-2006, 09:24:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ii zeg er echt wel wat van hoor, ik stoor me er mateloos aan als het maar blijft zitten, vooral als die shit ook nog aangekoekt is :yucky:
Ik begrijp trouwens niet dat mensen boos kunnen worden als je ze erop wijst, ik ben juist dankbaar dat iemand me niet voor lul laat lopen!
35
Guest
« Reply #23 on: 22-08-2006, 09:30:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ii zeg er echt wel wat van hoor, ik stoor me er mateloos aan als het maar blijft zitten, vooral als die shit ook nog aangekoekt is :yucky:
Ik begrijp trouwens niet dat mensen boos kunnen worden als je ze erop wijst, ik ben juist dankbaar dat iemand me niet voor lul laat lopen!
Me beste vriendin die heeft dat altijd soms zeg ik het maar soms denk ik voelt ze het niet, ik heb haar ook gezegd ik word er moe van het te zeggen en ik word er ook misselijk van, ook in de winter dan druppelt der neus snot, je weet toch door de kou, voelt ze het niet zegt ze, gewoon water of snot druppelt uit der neus, ben moe om t te zeggen!
memmie
MamjoDon

« Reply #24 on: 22-08-2006, 09:52:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Me beste vriendin die heeft dat altijd soms zeg ik het maar soms denk ik voelt ze het niet, ik heb haar ook gezegd ik word er moe van het te zeggen en ik word er ook misselijk van, ook in de winter dan druppelt der neus snot, je weet toch door de kou, voelt ze het niet zegt ze, gewoon water of snot druppelt uit der neus, ben moe om t te zeggen!
 cheesy  

i wear love nowadays
love never goes outta style
[/size][/font]
Paco
MamjoDon

« Reply #25 on: 22-08-2006, 09:58:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als ik dat bij mensen zie, ga ik er automatisch van uit dat ze niet hebben gebaad, reden genoeg om lekker afstand te nemen..
jullie hebben tijd om mensen te wijzen.  

Miss Doe
MamjoRuler

« Reply #26 on: 22-08-2006, 10:13:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Paco,
Goedemorgen heb je niet alleen 's morgens hoor. Wink  

Paco
MamjoDon

« Reply #27 on: 22-08-2006, 10:29:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Paco,
Goedemorgen heb je niet alleen 's morgens hoor. Wink
Als je last van iets in de lucht heb, kan ik het nog begrijpen.. bijv. tranende ogen dat zorgt voor ophopingen, maar je kan me niet vertellen als ik iemand ‘smorgens tegenkom met die harde gele strontjes dat diegene grondig gebaad heeft. Vooral als je al je vermoedens hebt over diegene’s hygiëne. Is dat alleen maar een bevestiging voor mij.
Soms zie je ook nog die lichte witte baba spoor op de wang zitten..  

black tigress
MamSenior

« Reply #28 on: 22-08-2006, 10:31:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

He gatver paco!
Maar dat zegt imo wel veel ja! Nasty :puke:
Happy Girl
MamjoRuler

Denk niet na, doe gewoon!

« Reply #29 on: 22-08-2006, 10:32:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik weet niet precies wat baba is, maar ik krijg een vermoeden... Dat kwijl achtige wat je wel eens bij mensen ziet...

Getsie... getsie getsie
Pages: 1 [2] 3 4   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: