Verslaafd Aan Beffen

<< < (6/6)

Guest:

Iedereen vind iets anders lekker, probeer het gewoon en let goed op hoe de dame in kwestie reageerd op wat je doet.
En als je toch niet zeker van je zaak bent vraag haar dan gewoon wat ze lekker vind.
Veel succes  :P
kan ik niet vooraf wat tips krijgen , voor ik aan de grote klus begin.
Ik kan je wel wat tips geven.. Ik neem aan dat je wel vaker een vagina gezien hebt en dat je ongeveer weet waar de clit is.. Als je daar nou eens lekker aan gaat zuigen en daarna lager gaat, en met je hand de clit blijft stimuleren, zal de dame in kwestie je nooit meer laten gaan. Handig zou wel zijn als je een meisje neemt die zelf nog nooit gebeft is. Dan voel je je iets minder onzeker en kan je er helemaal voor gaan. Succes! En laat het weten als het gelukt is... :D  :)
KIJK
ik weet niks van beffen, maar ik heb nu al vertrouwen in je tip. :D

de clit is.. Als je daar nou eens lekker aan gaat zuigen en daarna lager gaat, en met je hand de clit blijft stimuleren

dit noem ik nou een tip..hahaha

ik had nog nooit eerder van die "met je hand de clit blijft stimuleren" gehoord.

Ik zal jullie snel laten weten of ik in 1 keer geslaagd ben..  :P
dammm ik heb zin in een kutje:D
Smeerslappen beffen is voor tatta's. Kunnen jullie geen andere sport zoeken.
Oe no abi wan jeje morro. GATVERDAMME op z'n hollands gezegd. Ga iets nuttigs leren. :ah:
Blijf jij lekker in de 18e eeuw leven! en trouwens je weet niet wat je mist..

als je lekker zit te smullen en smikkelen.. lekker al dat zoetigheid oplikken hmmm.

en dan is het vrouwtje ook gelukkig hoor mag ik lekker voetbal kijken en gaat zij eten koken en een glas rum voor me inschenken.. en paar dagen geen geklaag  

engeltje_MG_:
nou  :P lik de clitores en draai met je tong om haar lippen mmmm....
maar je moet haar daarna niet kussen op de mond bah.. :mad:  

Guest:

juist wel lekker geil hoor!  

Guest:
mijn idee harstikke geil, je bent, althans ik ben niet vies voor mijn eigen vagina hoor lekker kinky juist! :rolleyes:

Guest:

misschien stinkt je poenie ofzo maar mijn vrouw is zoet superzoet en het liefst wil ik alles voor mezelf hebben maar soms deel ik wat met haar..

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Reply