Sorry Guest, you are banned from posting or sending personal messages on this forum.
trollen
Pages: 1 [2] 3 4   Go Down
  Print  
Author Topic: 50 Cent Eist One-on-one Met Katja Schuurman  (Read 1781 times)
Guest
Guest
« Reply #15 on: 23-10-2003, 17:49:16 - GMT-1 »

Dus als Katja niet in de mix wil gaan zou ik haar een kofu geven als ik haar zou zien want dan vind ik haar stom.

:lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  
chanel
MamjoRuler

Mambini Lobi: +0/-0

« Reply #16 on: 23-10-2003, 18:15:55 - GMT-1 »

Kijk ik ga niet liegen ik ben wel jaloers hoor. Katja is niet lelijk maar ze valt toch niet meer op zwart sinds ze bekend is geworden. Vroeger ging ze ook met blacka's maar nu zijn die niet goed genoeg meer. Nu date ze alleen tata's maar ja 50 heeft doekoe. En Damn wat is hij lekker ik ben niet starstruck maar die 50 cent maakt me gewoon wet beroemd of niet met hem zou ik zeker wel een keer willen ............maar ja ik kan alleen maar over hem fantaseren. Dus als Katja niet in de mix wil gaan zou ik haar een kofu geven als ik haar zou zien want dan vind ik haar stom. Maar ja smaken verschillen en het blijft een ganster maar wel een lekker hmmmmmmmmmmmmmm.
En Damn wat is hij lekker

Hmm, dat ben ik met je eens, hoor. Hij heeft het.  Wink
Haha wat is lekker van em.

Ik vind zn snuitje heel stoer en ontdeugend. cheesy Zn body lijkt me een beetje teveel :sorry:  
Guest
Guest
« Reply #17 on: 23-10-2003, 18:25:14 - GMT-1 »

Haha wat is lekker van em.

Alles. Hij mag best bij me langskomen.  
Guest
Guest
« Reply #18 on: 24-10-2003, 16:21:25 - GMT-1 »

Ik vind dat hij bij Vivica Vox mag blijven, katja past helemaal niet bij hem..
Guest
Guest
« Reply #19 on: 25-10-2003, 02:15:50 - GMT-1 »

Wiens fa vivica is een harde kip en katja is nog mals. Maar ja hij heeft het op die oude fiets geleerd en hij wil wat hij geleerd heeft op katja uit proberen als hij wil mag hij hier ook nog eenbeetje komen oefenen. Chanell je vroeg wat lekker aan hem was. Ik weet niet hij is geen mooiboy maar hij heeft iets lekkers. Hij lacht wel lief maar ik weet dat hij een gangster is mischien trekt dat gevaalijke aan hem me. Ik val niet op breed maar bij hem kan ik het wel hebben. En zoals ik al eerder zei al zou hij hier los op straat lopen zou ik nog op hem geilen.En echt normaal geil ik nooit op mannen als ik alleen maar naar ze kijk. Niet van t.v of in het echt. Ik denk wel sang mooie of lekkere jongen maar ik wordt er niet krasie van maar 50cent. Jongoe als Katja zou gaan en ik kon voor een dag in haar body gaan. Maar ach mischien valt hij tegen in bed. Mischien doet hij niet eens zijn best hoe hij zoveel vrouwen kan krijgen volgens mij houden die gasten omin gangbangs. Maar 50 maakt me geeeeeeeeeeeeeeeeeeek. Maar aan de andere kant loop je dalijk met hem wordt je gewoon beschoten want eeuwig wensen mensen hem dood. Dus ik zou best bang zijn om met hem te zijn. Ik zou voor die boulage gaan en neem gelijk weer een taxi naar oso, want zelfs zijn pie is me leven niet waard.  
chanel
MamjoRuler

Mambini Lobi: +0/-0

« Reply #20 on: 25-10-2003, 16:09:30 - GMT-1 »

haha. Dus lekker het ijsje leeglikken en de koon in de ton doen. :clap2:

Ik val ook niet op breed, wel voor stoer, lief en schattig. Hij lacht wel lief hoor. Volgens mij is dat het   wat 50 cent aantrekklijk maakt voor mij. Voor de rest  :blow:  
Nichtje van Katja
Guest
« Reply #21 on: 25-10-2003, 16:28:50 - GMT-1 »

Waarom geen mooie zwarte mami? Weer een soort van latina. Tjoerie
Katja latina huh ? Ze is Surinaamse, hoor.  Haar moeder is een mix Javaans, Chinees Creools en haar vader is een Hollander.
 :afro: Helemaal niet ze is gewoon puur Hollands.
Hoe kom je erbij omdat haar moeder een beetje exotisch eruit ziet heb je je eigen mix verzonnen.Nee te graapig gewoon echt iets Surinaams :band:  :clap2:  
Guest
Guest
« Reply #22 on: 25-10-2003, 16:32:08 - GMT-1 »

puffy is toch een somaliër ofzo hij blij met zijn latina's. Ik weet niet waarom die gasten zo kicken of hispanics ze zijn mooi maar zwarte amerikaanse vrouwen ook. Snoop heeft volgens mij een latina vrouw. Ik zag zijn kinderen bij mtv cribs licht en glad haar en hij had het erover dat ze spaans leren van hun moeder. Maar ik heb die sma niet gezien.
Wat wou je zien dan dieken in iemands leven.Echt Surinaams :band:  
Guest
Guest
« Reply #23 on: 25-10-2003, 16:36:31 - GMT-1 »

Katja latina huh ? Ze is Surinaamse, hoor.  Haar moeder is een mix Javaans, Chinees Creools en haar vader is een Hollander.
Hoe kom je erbij omdat haar moeder een beetje exotisch eruit ziet heb je je eigen mix verzonnen.Nee te graapig gewoon echt iets Surinaams :band:  :clap2:
dat is echt surinaams gedrag. :bash:  
Guest
Guest
« Reply #24 on: 26-10-2003, 00:35:28 - GMT-1 »

Helemaal niet ze is gewoon puur Hollands.
Hoe kom je erbij omdat haar moeder een beetje exotisch eruit ziet heb je je eigen mix verzonnen.Nee te graapig gewoon echt iets Surinaams
Nichtje van Katja dan heet Katja gelogen want ze heeft het zelf een keer op t.v verteld. Of is haar ma vreemd gegaan met een surinamer onee vreemd gaan is typisch iets Surinaams he.
Guest
Guest
« Reply #25 on: 26-10-2003, 09:51:51 - GMT-1 »

Hoe kom je erbij omdat haar moeder een beetje exotisch eruit ziet heb je je eigen mix verzonnen

Luister, ik ga met jou niet debatteren over Katja Schuurman, want zo belangrijk is ze niet. Maar ik ageer hier wel even tegen het feit dat jij suggereert dat ik zomaar iets verzin, want daar heb ik een hekel aan. Waar haal je het gore lef vandaan?
Dat het  jouw gewoonte is om glashard te liegen en van alles bij elkaar te verzinnen wil nog niet zeggen dat dat ook voor anderen geldt! Zal ik die Elseviers voor je opsturen waarin dat intervieuw met haar zwart op wit staat en waar ze dat zelf gezegd heeft? Je kunt ook zelf naar die site surfen, stuk stront!
In tegenstelling tot jou baseer ik de mijn info niet op verzinsels maar op feiten die ik uit bepaalde bronnen haal. Als ik het van horen zeggen had zou ik nog ruimte open laten voor het feit dat ik misschien wel verkeerd geïnformeerd zou zijn, maar ik heb dit uit "the horses mouth herself!" Dus ik weet niet wat je lult!
Het mooiste is dat ik haar hele strontmoeder nog niet eens gezien heb. Dus ik weet waarom jij uit je vette nek kletst.
En mocht je je afvragen waarom ik zo grof tegen je bent, dan moet je je eigen reactie op mij maar even teruglezen. Daar vind je het antwoord. Wie de bal kaatst moet hem terugverwachten. Alles wat je geeft krijg je van mij dubbel zo hard terug.
Guest
Guest
« Reply #26 on: 26-10-2003, 10:55:09 - GMT-1 »

de mijn
was natuurlijk een typefout. Moet zijn
mijn

mamjo
Global Moderator
MamjoDon

Mambini Lobi: +931/-124

« Reply #27 on: 26-10-2003, 13:22:38 - GMT-1 »

Hallo dames omdat jullie zo blijven kibbelen heb ik het opgezocht.

Dit komt van kidsplanet, waar katja wat vragen van kinderen beantwoord :

Vraag van, Julia, 10 jaar:

Lieve Katja. Ik ben al jarenlang fan van jou en nu heb ik deze vraag voor jou: is jouw vader of moeder van Indonesische afkomst? Ik zelf wel, voor de helft.

Katja: Mijn vader is Nederlands en mijn moeder een mixje van Surinaams, Chinees, Antiliaans in Nederlands.

vraag van, Loek, 11 jaar

Waar ben je geboren? Heb je ook een echte naam? Ja, wat is je echte naam?

Katja: In Utrecht. 'Heb je ook een echte naam?' Wat denk je dat Katja Schuurman is? Dat bedenk je toch niet!! :-)

Bron: Kidsplanet

Ok meisjes en nu stoppen met kibbelen Cheesy  Cheesy  Cheesy  
Guest
Guest
« Reply #28 on: 26-10-2003, 14:55:41 - GMT-1 »

Hoe kom je erbij omdat haar moeder een beetje exotisch eruit ziet heb je je eigen mix verzonnen

Luister, ik ga met jou niet debatteren over Katja Schuurman, want zo belangrijk is ze niet. Maar ik ageer hier wel even tegen het feit dat jij suggereert dat ik zomaar iets verzin, want daar heb ik een hekel aan. Waar haal je het gore lef vandaan?
Dat het  jouw gewoonte is om glashard te liegen en van alles bij elkaar te verzinnen wil nog niet zeggen dat dat ook voor anderen geldt! Zal ik die Elseviers voor je opsturen waarin dat intervieuw met haar zwart op wit staat en waar ze dat zelf gezegd heeft? Je kunt ook zelf naar die site surfen, stuk stront!
In tegenstelling tot jou baseer ik de mijn info niet op verzinsels maar op feiten die ik uit bepaalde bronnen haal. Als ik het van horen zeggen had zou ik nog ruimte open laten voor het feit dat ik misschien wel verkeerd geïnformeerd zou zijn, maar ik heb dit uit "the horses mouth herself!" Dus ik weet niet wat je lult!
Het mooiste is dat ik haar hele strontmoeder nog niet eens gezien heb. Dus ik weet waarom jij uit je vette nek kletst.
En mocht je je afvragen waarom ik zo grof tegen je bent, dan moet je je eigen reactie op mij maar even teruglezen. Daar vind je het antwoord. Wie de bal kaatst moet hem terugverwachten. Alles wat je geeft krijg je van mij dubbel zo hard terug.
Meisie denk aan je hart :smilefinger:  
grappig
Guest
« Reply #29 on: 26-10-2003, 15:15:15 - GMT-1 »

Ik vind het leuk als Katja indruk heeft gemaakt op  50 cent.
Zo brengt ze zichzelf in kaart toch? Alle PR in welkom als je artiest ben.
Ik ben alleen bang, dat het allemaal wat overdreven wordt.  Volgens mij heeft 50 cent voor het intervieuw plaats vond, een aardig jointje gerookt.  Dat heeft hem een beetje loslippig gemaakt, maar als je stoned bent, weet je voor helft van de tijd niet wat je er allemaal uit flapt.
Maar Katja mag er wezen. Ze kan echter niet staan naast die mooie donkere vriendin van 50 cent. Zij is echt tha bomb voor hem. Wel wat ouder, maar aangezien hij is opgevoed door zijn grootmoeder, zal hij zijn eitje bij oudere vrouwen kwijt willen.
En ik denk niet dat hij zich zal laten gebruiken van een publiciteitsstunt met een nederlands so-called-sterretje.
Te onbelangrijk voor hem, denk ik. Hij komt zoveel van die types tegen on-tour.
Maar ja, Vivica gaat helemaal in de stress raken. Ze wil dat lekkere jonge ding, beroemd, rijk, lekker lijf, natuurlijk niet kwijt.
Maar ja, Vivicam you can find him in tha club....
Pages: 1 [2] 3 4   Go Up
  Print  

Jump to: