Waarom geen mooie zwarte mami? Weer een soort van latina. Tjoerie
Katja latina

? Ze is Surinaamse, hoor. Haar moeder is een mix Javaans, Chinees Creools en haar vader is een Hollander.
:afro: Helemaal niet ze is gewoon puur Hollands.
Hoe kom je erbij omdat haar moeder een beetje exotisch eruit ziet heb je je eigen mix verzonnen.Nee te graapig gewoon echt iets Surinaams :band: :clap2:
Hoe kom je erbij omdat haar moeder een beetje exotisch eruit ziet heb je je eigen mix verzonnen
Luister, ik ga met jou niet debatteren over Katja Schuurman, want zo belangrijk is ze niet. Maar ik ageer hier wel even tegen het feit dat jij suggereert dat ik zomaar iets verzin, want daar heb ik een hekel aan. Waar haal je het gore lef vandaan?
Dat het jouw gewoonte is om glashard te liegen en van alles bij elkaar te verzinnen wil nog niet zeggen dat dat ook voor anderen geldt! Zal ik die Elseviers voor je opsturen waarin dat intervieuw met haar zwart op wit staat en waar ze dat zelf gezegd heeft? Je kunt ook zelf naar die site surfen, stuk stront!
In tegenstelling tot jou baseer ik de mijn info niet op verzinsels maar op feiten die ik uit bepaalde bronnen haal. Als ik het van horen zeggen had zou ik nog ruimte open laten voor het feit dat ik misschien wel verkeerd geïnformeerd zou zijn, maar ik heb dit uit "the horses mouth herself!" Dus ik weet niet wat je lult!
Het mooiste is dat ik haar hele strontmoeder nog niet eens gezien heb. Dus ik weet waarom jij uit je vette nek kletst.
En mocht je je afvragen waarom ik zo grof tegen je bent, dan moet je je eigen reactie op mij maar even teruglezen. Daar vind je het antwoord. Wie de bal kaatst moet hem terugverwachten. Alles wat je geeft krijg je van mij dubbel zo hard terug.