Pages: 1 2 [3] 4   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: welke pomtayer gebruik jij ??  (Read 11873 times)
Yamid
MamJunior
**

Mambini Lobi: +9/-1

« Reply #30 on: 14-01-2010, 20:45:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik moet geen kras taya mang , daarom koop ik LUFO
lab a law datie
Guest
« Reply #31 on: 19-01-2010, 16:06:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

lufo is goed ja maar ook duur hoor.
hier bij mij is het 9 euro.
ik gebruik liever pomtayer king die is ook goed 4,5o
sunni
Guest
« Reply #32 on: 14-02-2010, 13:07:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

bedankt koekenbakster voor je simpele recept. en ik had nog wat te vieren. heb meteen ook surinaamse pasteitjes
gemaakt je weet wel met doperwten,kip, mais en mmmmmmmmmmmmmm.

trouwens het is echt de kip en saus die het 'm maakt hé!

r
Guest
« Reply #33 on: 16-02-2010, 18:09:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik gebruik saramacca pomtayer die is ook goed hoor
romy
Guest
« Reply #34 on: 18-02-2010, 11:42:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

zou je de pom ook in de magnetron kunnen maken en waar moet je rekening mee houden dan?
ofno
Guest
« Reply #35 on: 03-04-2010, 20:11:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nou dame,
Ik heb ook altijd lufo gebruikt tot een maand geleden had niet veel geld en heb die andere geprobeerd (de goedkoopste)
en niemand van mijn gasten heeft gemerkt dat het geen Lufo was.
Dus ook de andere merken zijn ok

En wie zegt dat LUFO geen andere dingen er in zet werken die mensen daar of zo??
juist lufo is gewoon duur en als je iets anders gebruikt merkt niemand het dus onzin dat lufo zo goed is
tjingmisi
Guest
« Reply #36 on: 09-04-2010, 08:11:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hallo damens

ik heb vele reacties gelezen van jullie allemaal ben blij dat we samen over recepten kunnen praten .
nu zal ik mijn ervaring zetten met pomtayer ik persoonlijk heb ze eerst allemaal uitgeprobeert voor dat ik een besluit kon maken ik heb weleens domburg saramacca tayer sommige waren dan in de aanbieding voor 3 voor € 10 dus dan denk je van ja je kan een stevige  grote blik pom maken want mi na borie sma mensen toen ik die pom na 2 uur uit de oven haalde leek dat ding op pap alleen maar water
bij die andere van saramacca ging mijn hele mond van binnen jeuken dat ik die pom heb weggegooid dus voor mij is er maar een lufo of zelf raspen damens is een heel ander smaak sommige pomtayer zijn gemengd met casave of of krastaya of wat ze doen die mensen nemen die jonge tayers die nog niet volgroet zijn waardoor je tong gaat jeuken ik gebruik lufo bedankt
mooidominantsexy
MamJoraan

Mambini Lobi: +4/-1

« Reply #37 on: 09-04-2010, 09:26:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Alleen Lufo gebruik ik. bij die andere merken zit er veel water in.

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
tip
Guest
« Reply #38 on: 10-04-2010, 20:11:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

bedankt koekenbakster voor je simpele recept. en ik had nog wat te vieren. heb meteen ook surinaamse pasteitjes
gemaakt je weet wel met doperwten,kip, mais en mmmmmmmmmmmmmm.

trouwens het is echt de kip en saus die het 'm maakt hé!

Probeer een volgende keer ook om chinese vruchten die je fijngemaakt hebt met uien in de keukenmachinne door je pasteivulling te doen.Joe sa piki mi bakka fa a switie
Fa2
Guest
« Reply #39 on: 06-06-2010, 18:38:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Domburg, 6,50 bij de toko net zo goed als lufo!
threecats
Guest
« Reply #40 on: 15-07-2010, 08:35:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ben de afgelopen tijd in verschillende surinaamse toko's geweest om naar de prijzen van het pakje tayer te kijken. Ik heb zeker 5 verschillende pakjes gezien met allerlei namen. de goedkoopste die ik zag in de suri winkels was 4.95. De duurste was tayer van Lufo en die is 6.50 euro.(alles ingevroren)
Ik ga om de maand wat inkopen doen in die chineese toko, tegenover de makro.
En tot mijn verbazing zag ik in de vreezer 2 soorten tayer, eentje heet ong tayer van domburg en die kost 2.29 euro een pakje, en LUFO dames en heren, kost 5.39 euro.
Wel voor mij was het direkt raakt, ik heb gelijk 4 pakjes LUFO pomtayer gekocht, want voor de prijs vindt je dit dus nergens, in geen enkele surinaamse winkel.
Dus mensen, denk goed na, wie de kans krijgt of de mensen die liever LUFO tayer gebruiken, moet  je in deze winkel zijn hoor. Ieder zijn keus nartuurlijk.

Ohh bij mij in het winkelcentrum in Den Haag is de LUFO tayer voor maar 4 euro zoveel...1kg.
Dus heb ik nog geluk dat ik het nog goedkoper kan krijgen...hihi.
Pom
Guest
« Reply #41 on: 10-01-2011, 03:32:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ohh bij mij in het winkelcentrum in Den Haag is de LUFO tayer voor maar 4 euro zoveel...1kg.
Dus heb ik nog geluk dat ik het nog goedkoper kan krijgen...hihi.

Dan ben ik heel benieuwd in welke winkelcentrum je het hebt gekocht. Ik woon nl zelf ook in Den Haag en ga naar verschillende Surinaamse Toko's voor kleine boodschappen. En ik ben nergens Lufo tegengekomen dat maar 4 euro kost. Ik betaal 9,50 voor een pak.
Lichttintje:)
Guest
« Reply #42 on: 11-01-2011, 20:16:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik vind Rens hele goede. Lufo is mij te duur. Zitten volgens mij ook heel veel kleurstoffen in. Heel erg knalgeel.
arnhemmer
Guest
« Reply #43 on: 19-05-2011, 12:33:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

NOU  ik koop nooit  meer lufo   ik koop voortaan domburg  lufo kost hier  9,95  ai mi e tai gi

schandalig hier in Arnhem   .

ik  maak  me kip en saus lekker   dus  niemand  weet dat het geen lufo  is  domburg kost hiet  5,95.

erg he
DOMBURG
Guest
« Reply #44 on: 19-05-2011, 15:41:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik gebruik al heel lang Domburg en mijn pom is altijd spang.
Pages: 1 2 [3] 4   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: