Pages: 1 2 3 [4]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: welke pomtayer gebruik jij ??  (Read 11847 times)
petraenraoul
Mambini
*

Mambini Lobi: +0/-0

« Reply #45 on: 27-05-2011, 13:19:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik heb deze week andere tayer gehaald maar nu ik jullie hoor gebruik ik hem maar niet had voor de zekerheid ook lufo gekocht
judas
Guest
« Reply #46 on: 16-07-2012, 01:52:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

luister,mi nyang wan pong wang lesi jaren terug,a pisiting dat boomkip beng nak dagu na Saramacca ,echte gewoon lagen ze bij honderden op een schelprits,dus oom Janus hor wan bigi bokoh,da tant Rieka meki wan pom lek nooit tevoren!!,mensen wan sani ,nooit no baj yu taya di gro tapu SCROPU...AI BETI NO K@@~~~!
Gmohit
Guest
« Reply #47 on: 08-08-2012, 18:53:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Properly effectively well evtaaule just what we include right here. It appears to be one more great blog site that a bunch of people become discussing. Thank you as much for the informative details and also clear thinking, I subscribed to the opinions in case someone else wants to turn up and receive a debate on this material
Trinidad
Guest
« Reply #48 on: 16-08-2012, 10:26:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik gebruik gewoon die goedkope tayer,ik koop het bij HILO 3 vooor 10 euro, op het pakje staan 3 groene tayer bladeren, het is gewoon een goede tayer voor pom en heerlijk, het is niet de taja dat de pom lekker maakt het is jou saus en spec. die het lekker maken. ik zet ook voor de smeuigheid een lepel majonaise.
@ Trinidad
Guest
« Reply #49 on: 28-08-2012, 11:05:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik gebruik gewoon die goedkope tayer,ik koop het bij HILO 3 vooor 10 euro, op het pakje staan 3 groene tayer bladeren, het is gewoon een goede tayer voor pom en heerlijk, het is niet de taja dat de pom lekker maakt het is jou saus en spec. die het lekker maken.  Shocked Shocked Shocked Shocked

WAAAAT zeg jij me nou.
Mayonaise in POM.
Hoe durf je oms recept zo bruut te verkrachten.
Ga je schamen !
kavita mahabier
Guest
« Reply #50 on: 28-08-2012, 16:06:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hallo koekenbakster,

Dit is een grap , het kan niet waar zijn dat iemand pom maakt met sardien .
En melk in pom Huh zijn er mensen die dat doen HuhHuh??
In mijn beleving kan je dan liever een compleet vegetarische pom maken  alleen bestaande uit tayer en verder niets erin . Tegenwoordig maakt men ook pom met chinese vruchten , ik ben daar ook niet zo een voorstander van, maar goed ieder zijn meug.
Ik hoop dat lena van de week nog haar bigi sma pom recept vrijgeeft . En zoniet dan hoop ik dat jij  ons kan verblijden met een lekkere pomrecept.

veel liefs x

mijn buurvrouw doet borstvoeding in pom
Pages: 1 2 3 [4]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: