|
Delisa
Guest
|
 |
« on: 22-11-2006, 22:08:20 - GMT-1 » |
|
Wat zijn jullie ervaringen met het starten van een eigen onderneming? Tegen wat voor dingen ben je tegenaan gelopen? Hoe ben je aan je startkapitaal gekomen? Kon je makkelijk leveranciers vinden?
Deel je ervaringen met ons, misschien kunnen we elkaar ondersteunen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Myworld
|
 |
« Reply #1 on: 25-11-2006, 02:19:22 - GMT-1 » |
|
Eigen kapitaal gebruikt. Heb geen leveranciers.
Waar je tegen aanloopt is naamsonbekendheid. Mensen moeten je nog leren kennen, weten wat je doet en tenslotte zaken met je doen. Dat kan een lang proces zijn. Dus geduld en doorzettingsvermogen is erg belangrijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AneglXX
Guest
|
 |
« Reply #2 on: 30-12-2006, 15:06:29 - GMT-1 » |
|
Ik ben ook bezig met de opleiding ondernemer/manager detailhandel, dus wil later ook me eigen zaak. Dus komen met die reacties
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adyana
|
 |
« Reply #3 on: 27-06-2007, 10:14:06 - GMT-1 » |
|
Eigen kapitaal gebruikt.
De planning viel tegen. Ik was optimistisch begonnen in 2004 met de plan en ben nu pas in 2007 er klaar voor.
Het is net als wat Myworld schrijft: je moet een lange adem hebben en vooral veel netwerken!!
|
|
|
|
|
|
Facta, non verba 
|
|
|
|
|
charlio4u
Guest
|
 |
« Reply #4 on: 31-03-2009, 23:02:55 - GMT-1 » |
|
ik heb er vanaf me 16de slapeloze nachten gehad om iets te beginnen,omdat ik weet dat ik de volgende dag vroeg moest opstaan, ga ik altijd met een schrift en pen naast me slapen, als ik een idee heb zet ik hem op papier, zodat ik rustig verder kan slapen en de volgende als reminder weer kan opzoeken, dus zoals je ziet niets komt makkelijk van de grond ,letterlijk door de gravitatie(nieuwe ervaringen en tegenslagen). ik ben bezig met een bedrijf ik heb er zoveel inspanningen gehad, voordat ik ben begonnen heb ik me ondernemingsplan samengesteld, ik ben dan over 6 maanden begonnen in 2007, na 2008 ben ik begonnen met een lokatie en nu in 2009 is het kantoor bijna af, dus je ziet dat er een lange weg voorstaat, in mijn plan staat dat ik in 2010 zelfstandig moet kunnen draaien zonder belemmeringen ,ik heb er nog een jaar om voor tebereiden,dat is een vereiste,een goede voorbereiding!!!! ik heb letterlijk met zweet,bloed en uitschelden iets van de grond kunnen krijgen, dus ik ben benieuwd als het de moeite waard is, ik heb er nu wel vaste klanten en het bouwd op...variatie is ook creatief,dus creatief zijn , maar zeker de regels toepassen en houden aan de normen en waarden die er opgesteld zijn
dit is mijn ervaring voor het opstarten van een company
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
belangrijk
Guest
|
 |
« Reply #5 on: 31-01-2010, 17:47:30 - GMT-1 » |
|
Leuk te hoern over je begin van je onderneming maar je geeft niet aan in welke brijfstak je zit graag meer info .Mischien kan kan ik iets voor je betekenen BIjV potienteele klanten
Groetjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zoete poen
Guest
|
 |
« Reply #6 on: 05-02-2010, 18:13:48 - GMT-1 » |
|
Hai Ik ben een onderneemster ik ben op zoek naar een kapitaal die iemand mij kan lenen en betaal het terug , ik wil uitbreiden , geef me aub goeie reactie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kapitaal
Guest
|
 |
« Reply #7 on: 12-02-2010, 13:24:21 - GMT-1 » |
|
beste ondernemer
Voor een uitbreidings kapitaal zijn er diverse mogelijkheden aller eerst is het handig in aan te geven in welke ondernemings branche U zit. Ik ben zelf ondernemer en zou graag de mogelijkheden met U willen bespreken als U het op prijs stelt kunt u een e-mail adres acterlaten dan neem ik contact met U op !!! . Ik hoop op kort termijn van u te vernemen.
Groetjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arlene
Guest
|
 |
« Reply #8 on: 16-02-2010, 12:21:48 - GMT-1 » |
|
hai mijn mail adres is schat252@live.com
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
En zo
Guest
|
 |
« Reply #9 on: 19-02-2010, 06:07:04 - GMT-1 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
deklusjesman@gmail.com
Guest
|
 |
« Reply #10 on: 28-03-2010, 20:10:04 - GMT-1 » |
|
De Klusjesman is er voor al uw technische werkzaamheden: - Auto alarm installatie - Elktra / water installatie nieuw en uitbreiding (erkende installateurs) - Verfwerkzaamheden - Huis Airco reparatie en aansluiting - Erfonderhoud (maaiwerkzaamheden) - PC & printer installatie en repair-koelkast en freezer reparate-auto airco reparatie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
anna41
Guest
|
 |
« Reply #11 on: 20-07-2010, 17:27:16 - GMT-1 » |
|
wil een kinderopvang begin nnen wie kan me helpen .ik ben nu gastouder .heb me plan al . heb ook een pand ophet oog .heb ook al aan gevraag om de bestemmings plan teveranderen .maar in me plan fin zit een fout moeilijk boekhouder te vinden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sranan Skoro
|
 |
« Reply #12 on: 23-07-2010, 19:01:28 - GMT-1 » |
|
Mail naar info@srananskoro.com. Misschien kan ik je verder helpen. wil een kinderopvang begin nnen wie kan me helpen .ik ben nu gastouder .heb me plan al . heb ook een pand ophet oog .heb ook al aan gevraag om de bestemmings plan teveranderen .maar in me plan fin zit een fout moeilijk boekhouder te vinden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rock
Guest
|
 |
« Reply #13 on: 10-11-2011, 09:52:03 - GMT-1 » |
|
ik ben een ondernemer en ben op zoek naar een sterke financieele partner voor uitbreiding voor verder details kunt u my ook kontakten by voorbaat alvast bedankt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|