+  Mamjo Forum
|-+  Serieus» Mamjo.com doet onderzoek.....» Tanden Poetsen?
Username:
Password:
Advanced Search
Poll
Question: Alle Surinamers poetsen iedere dag hun tanden!
Waar - 41 (63.1%)
Niet waar - 17 (26.2%)
Weet niet/geen mening - 7 (10.8%)
Total Voters: 30

Pages: 1 2 [3]   Go Down
  Print  
Author Topic: Tanden Poetsen?  (Read 43095 times)
jongeman
Guest
« Reply #30 on: 11-07-2010, 05:25:50 - GMT-1 »

Dat er nu tandenborstels komen met een build in tongue cleaner heeft gewoon te maken met ontwikkeling. het heeft niets te maken met dat ze het pas hebben uitgevonden dat de tong ook gepoetst moet worden. Ik vind het belachelijk dat jullie zo achterlijk denken.

voor deze ontwikkeling had je dus behalve de tanden borstel ook nog de tongue cleaner!  ik weet dat de bacterien en microscopishce resten van je tong voor 90% van de stank uit de mond zorgt.

Witte tanden zijn mooi, maar niet sterker en gezonder dan gele tanden! (net als donkere huidskleur heeft beter weerstand tegen de zon/zonnestralen dan een lichte huidskleur) Witte tanden met gele vlekken geeft aan dat je een overdosis aan fluoride gebruikt.
Tong?
Guest
« Reply #31 on: 15-07-2010, 22:33:32 - GMT-1 »

Tongpoetsen, wat overdreven. Nog nooit over gehoord. Maar ik ga het uitproberen.
Laatst was ik bij een dierenkliniek met mijn jonge hond, zeiden ze je moet de tanden van de hond ook poetsen. Het moet niet gekker worden.
Ik wil er maar mee zeggen, je kan wel van alles verzinnen. Surinamers kun je ook echt van alles wijsmaken.
Menig blank meisje getongt, nou het begint weer aardig te kloppen bij mij. Het smaakte niet anders dan bij een Surinaams meisje, het smaakte niet schoner.
Maar zo heeft ieder cultuur wel zijn eigenaardigheden, wij eskimos doen aan reetontkalken. Moet je doen is goed voor je sluitspier, dat doen wij met de urine van een zeerob op een walrussnor en daarna goed inwrijven met walvisvet.

Moet je tijdens de Ramadan met moslims praten, wel 2 m afstand bewaren. Het ruikt echt naar een dooie aap. rolleyes
Tongue
Guest
« Reply #32 on: 15-07-2010, 22:39:53 - GMT-1 »

Tongpoetsen, wat overdreven. Nog nooit over gehoord. Maar ik ga het uitproberen.
Laatst was ik bij een dierenkliniek met mijn jonge hond, zeiden ze je moet de tanden van de hond ook poetsen. Het moet niet gekker worden.
Ik wil er maar mee zeggen, je kan wel van alles verzinnen. Surinamers kun je ook echt van alles wijsmaken.
Menig blank meisje getongt, nou het begint weer aardig te kloppen bij mij. Het smaakte niet anders dan bij een Surinaams meisje, het smaakte niet schoner.
Maar zo heeft ieder cultuur wel zijn eigenaardigheden, wij eskimos doen aan reetontkalken. Moet je doen is goed voor je sluitspier, dat doen wij met de urine van een zeerob op een walrussnor en daarna goed inwrijven met walvisvet.

Moet je tijdens de Ramadan met moslims praten, wel 2 m afstand bewaren. Het ruikt echt naar een dooie aap. rolleyes
Tong?
Guest
« Reply #33 on: 15-07-2010, 22:36:53 - GMT-1 »

Overdreven?
Guest
« Reply #34 on: 15-07-2010, 22:30:34 - GMT-1 »

Gelul
Guest
« Reply #35 on: 15-07-2010, 22:16:53 - GMT-1 »

Ik wil er maar mee zeggen, je kan wel van alles verzinnen. Surinamers kun je ook alles wijsmaken.

Moet je tijdens de Ramadan met moslims praten, wel 2 m afstand bewaren. Het ruikt echt naar een dooie aap.
No way
Guest
« Reply #36 on: 26-07-2010, 16:55:07 - GMT-1 »

Als je de verhalen en vooroordelen moet geloven, dan zijn Surinamers (bijna) de schoonste mensen op aarde. Is dat echt zo???

Ze doen hun best misschien, maar Dominicaanse vrouwen zijn verre weg de schoonste.
Heb meerdere Surinaamse vriendinnen gehad maar voor mij niet meer. Redelijk schoon maar echt schoon dan moet je bij de latina's zijn.

Naast schoon vaak vele malen mooier, vrouwelijker en lekkerder in bed.
Surinaams is het net niet. Weet het niet, kan het niet precies omschrijven maar iets maakt Surniamers onaantrekkelijk. Misschien ook wel het gebrek aan stijl met hun slecht verzorgde haren vol met stinkend bvet wat te vaak is warmgestoomd om de kroes er op een verkeerde manier uit te halen.

Nee dus
Laila
Guest
« Reply #37 on: 11-09-2010, 04:36:53 - GMT-1 »

Van kleins afaan geleerd tong poetsen, maar inderdaad die bakras komen nu pas met tandeborstel met tong reiniger en een soort tandepoetsdoekje voor onderweg. nu pas anno 2005.

Daarom stinken ze ook bijna altijd uit hun bek, ik praat meestal op afstand.

Haha, hier moest ik wel om lachen. Ik geloof er niks van dat je dat doet.
memamoesa
Guest
« Reply #38 on: 12-09-2010, 11:47:31 - GMT-1 »

oje suri mensen poetsen hun tong vaker dan blanke mensen prima.

maar ff what about die stinken koppen van de wave!!!! want dat wassen ze ook niet dagelijks of om de twee weken...

ga maar es mooi door die bol en daarna je vingers ruiken GA JE OOK DOOD hoor Smiley

en nu allemaal dood ontkennen.

Meee
Guest
« Reply #39 on: 14-09-2010, 16:39:47 - GMT-1 »

Lol, je loopt achter - wave is verleden tijd.
Iedereen is naturel (Op een paar na natuurlijk)
en begin niet over creoolse meisje want blanke weten ook heeeel goed wat wave is en hoe je het moet dragen.
Pages: 1 2 [3]   Go Up
  Print  

Jump to: