Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Waar haal ik lekkere Sauto soep in Rotterdam?  (Read 16020 times)
KLINE
Guest
« on: 08-12-2006, 03:40:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Waar haal ik lekkere sauto soep in Rotterdam?
R
Guest
« Reply #1 on: 17-12-2006, 18:55:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

melatti aan de middelandsestraat vlakbij roopram.
Ik heb het wel al gegeten maar ik vind die van su wel lekkereder maar ja met deze moeten we het maar  doen
Sauto soep
Guest
« Reply #2 on: 19-12-2006, 02:54:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Bij Warungmini op de Witte de Withstraat, maar dan ook alleen de sauto soep is er lekker.
Sauto
Guest
« Reply #3 on: 19-12-2006, 15:20:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Die van warung mini is dus echt niet lekker. Vroeger wel, en zo komen ze aan hun reputatie. Maar nu is het echt niet bijzonders. Het schijnt dat ze op de nieuwe binnenweg lekkere verkopen. Volgens mij heet het miroso, maar zeker weten doe ik het niet.
SinCeRe
Mambini
*

« Reply #4 on: 15-01-2007, 04:25:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Warung mini is echt zwaar achteruit gegaan met hun saoto.
Was echt altijd gierig.

...Intelligentie is die eigenschap de omgeving te accepteren...
bobbelien
Guest
« Reply #5 on: 17-01-2007, 14:36:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

WARUNG MELATTIE NJAM NJAM......................... ............................. ........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
devali
Guest
« Reply #6 on: 22-01-2007, 13:21:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Warung melatti, Blonde Greet ook echt heel erg lekker en Mirosso Binneweg ook echt heel lekker

Warung Mini niet meer hoor, vroeger altijd snachts na het uitgaan even saoto halen, maar wat zijn die achteruit gegaan zeg.
oude klant
Guest
« Reply #7 on: 19-02-2007, 13:29:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik vind warung mini van rotterdam ook sterk achteruit gegaan hor misschien hebben ze nu een slappe kok in de keuken maar ik vond het maar een slappe hap

Warung mini rotterdam doe iets.................... daarentegen kwam ik in Den Haag en zij stellen me echt niet teleur alleen moet je daar geen broodje pom kopen want die tayer is te jong en te zoettttttttttttttt
hera
Guest
« Reply #8 on: 24-03-2007, 11:30:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Waar haal ik lekkere sauto soep in Rotterdam?

Warung MELATIE heeft de lekkerste
///
Guest
« Reply #9 on: 25-03-2007, 09:34:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

als ik daarnatoe rij eeuwig is tie al dicht
heerlijk
Guest
« Reply #10 on: 26-03-2007, 11:39:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb gisteren eeen super heerlijke saoto bij melatie gehaald en dit is geen sluik reclame.Ik was echt nieuwsgierig als die mensen hier gelijk hadden en dat is dus het geval.Ik vind het trowuens super dat ze de kip/aardappeltjes en tauge apart doen zodat die lekker krokant blijven!
ssss
Guest
« Reply #11 on: 29-05-2009, 20:38:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik vind de warung mini een goede adres, ik kom er altijd voor de sauto soep het is zeker een aanrader heerlijk en de tello ook
Tiesrani
Guest
« Reply #12 on: 30-05-2009, 08:29:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik vind de saoto van Warung Zuid aan de Dordselaan heel lekker.
Ook de ketjap sate, wel heet maar switiiiiiiiiiiiiiiiiii....... .......
lekkere saoto
Guest
« Reply #13 on: 06-06-2009, 09:16:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De lekkerste saoto koop ik bij blonde greet.
Jammie!!!
Ze doen alle ingrediƫnten in een zakje zodat je het thuis in je doep kan doen. Dan blijft alles lekker krokant.

Ik denk dat ik vanavond effe een saotosoep daar ga halen. Grin
H
Guest
« Reply #14 on: 06-06-2009, 11:15:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Helaas is er geen ene restaurant die nog lekkere surinaamse maaltijden verkopen op de creoolse keukens na. Er wordt op een te makkelijke manier smaken wegggelaten of toegevoegd . Mijn advies kook alles zelf als je echt lekker wilt eten. kan je de gerechten niet maken . Internet kookboeken kennisen familie etc . hebben vast een lekker en goed recept. ik kookte ooit voor een restaurant maar na verkoop aan chinezen en hun zuinig zuinig met alles totdat het gewoon niet meer te doen was heeft mij doen besluiten om nooit meer voor zo een zaak te koken . Zelfs voor feesten doe ik het niet meer iedereen wil lekker eten maar niet te veel betalen voor de ingredienten die wel heel belangrijk zijn voor kwalitiet en goed smaak
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: