Sorry hoor maar mij oren klapperen gewoon bij jullie verhalen. Op die leeftijden die jullie daar opnoemen zijn die kids zo in te palmen en te manupuleren. Mijn zoontje is 5jr maar gaat echt niet alleen naar buiten, hell no.
Maar ja een ieder voed zijn/haar kind anders op.
Ik hou teveel van mijn kind om zo een risico te nemen. 3jr en dan alleen naar buiten,het moet niet gekker worden!!!
DIT IS MIJN MENING !!! gr...Leeuw
Precies.. Ik woon op twee hoog. En hell no dat ie alleen buiten speelt.. Als hij buiten wil spelen.. ga ik mee.. meestal gaan we naar het park om te voetballen.. of weet ik ut wat.. Maar alleen buiten .. Hell no!! Kijk in zeeland waar ik eerst woonde woonde we in een hofje waar nauwelijks auto's kwamen.. En er was altijd een familie lid die oplette.. Daar speelde hij wel buiten.. maar dat vind ik heel anders.. Bij ons in de straat rijden veel auto's en er is wel een schoolplein naast ons blok maar zonder hebben.. dus de bal kan zo de straat oprollen en hij wordt aangereden.. Want kids zijn eenmaal zo.. ze kijken niet voor ze de weg opgaan.. Ze zien alleen die bal en willen het pakken.. Ik breng die van mij bij dat hij altijd eerst moet kijken maar jah.. soms in opwelling doen ze het toch niet..
Mijn kind gaat pas alleen buiten wanneer hij een jaar of 7 is acht ..