Pages: [1] 2 3   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Christus Koningschool 1985-1989  (Read 8261 times)
zorg en hoop
Guest
« on: 23-04-2003, 18:19:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wie heeft er in deze jaren op deze school gezeten. Ben bezig om een reuni te organiseren. Mevr van Elst was toen hoofd van de school. De volgende leerkrachten waren er: MrPlein(ned) Tjon (eng) Hew gaf rekenen en engels.
Tjon-Leter gaf tekenen. Maynaard(geschiedenis) Busropan en de Rooy gaven spaans. Winston Loe gaf wiskunde. Baidjoe engels. Sherida Berggraaf gaf gymles en pierede sonja was concierge
Bekende leerlingen in die tijd die ik me nog kan herinneren waren: peggy bouterse, mariska vroom, patricia linger, marjan blokland, furgill, robin en querida ferrier, petrushka meyer, ivanildo veldwijck, dave mendez, claudia bruining, coretta chaar,marcia panka, haidy brammerloo, jason watkin, cherryl azijnman, gracia hovel, mireille alberg, jennifer barend, jerrel emanuelson, giovannie t' zand, peggy graanoogst, judy alexander, fauchia en graciella spalburg, mark van veldhuizen. Kortom als je meer mensen kent laat het weten, alleen serieuze reacties graag
bekende
Guest
« Reply #1 on: 27-04-2003, 14:46:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb inderdaad ook op de school gezten. Het was een te gekke tijd. Met de geen brood, geen school acties. Ook melinda buitenman zat er, melita niamut, shawn tijm, cherrol leter, terence craig, jason watkin, marjorie en natasha winter, jurgen van weissenbruch en veel meer.
Het was een hele goede tijd. 95% van deze gasten zitten nu in holland.
_MG_ poh
Guest
« Reply #2 on: 29-04-2003, 19:36:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wie heeft er in deze jaren op deze school gezeten. Ben bezig om een reuni te organiseren. Mevr van Elst was toen hoofd van de school. De volgende leerkrachten waren er: MrPlein(ned) Tjon (eng) Hew gaf rekenen en engels.
Tjon-Leter gaf tekenen. Maynaard(geschiedenis) Busropan en de Rooy gaven spaans. Winston Loe gaf wiskunde. Baidjoe engels. Sherida Berggraaf gaf gymles en pierede sonja was concierge
Bekende leerlingen in die tijd die ik me nog kan herinneren waren: peggy bouterse, mariska vroom, patricia linger, marjan blokland, furgill, robin en querida ferrier, petrushka meyer, ivanildo veldwijck, dave mendez, claudia bruining, coretta chaar,marcia panka, haidy brammerloo, jason watkin, cherryl azijnman, gracia hovel, mireille alberg, jennifer barend, jerrel emanuelson, giovannie t' zand, peggy graanoogst, judy alexander, fauchia en graciella spalburg, mark van veldhuizen. Kortom als je meer mensen kent laat het weten, alleen serieuze reacties graag
 :blow: ja ik die benjamin die ook op de chrisje hebben gezeten , ze waren 2 zusters, ook denise dulder zat erop.wanneer is die reunie, dit wil ik zeker mee maken.
harstikke leuk hoor.
Lady
Guest
« Reply #3 on: 03-05-2003, 04:30:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

:blow: ja ik die benjamin die ook op de chrisje hebben gezeten , ze waren 2 zusters, ook denise dulder zat erop.wanneer is die reunie, dit wil ik zeker mee maken.
harstikke leuk hoor.
Smiley  ik heb ook  in deze periode op Chrisje gezeten en vond het echt een te gekke tijd (geen brood, geen school hahah) Het was echt een toffe periode voor zo,n conservatieve school. Gracia Lo fo wong, Carol Ormskerk, Annemarie Alberg, Patrick Hew,Roberto Prade,Jennifer Wilfred, Tanja van Veldhuizen waren ook van die periode.
 Laat weten wanneer die reunie plaats vind.
Benne benieuwd   Wink  
k
Guest
« Reply #4 on: 06-05-2003, 03:21:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

:book: ik ben juffr. van els haar neefje jullie hebben de groeten van haar heeft het ook gelezen ze zegt dat ze weet dat het niet makkelijk voor jullie maakte ,  maar deed het voor jullie eigen best wil , maken jullie het beste veder van het leven zegt ze verder en godszegen  
Hiep Hiep
Guest
« Reply #5 on: 08-05-2003, 14:59:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maar dan wanneer komt de reunie dan ?
Ik vraag me ook af waar. want als zoveel van die gasten hier in Holland zitten, dan kan het in Damsko. Ik wil ze gaag zien.
Vooral die verwaande, elite ploeg van 3C.  angry Gheeeee, no mek' mi kar neng..... :sorry:
Pe den dat de HuhHuh Wan lo motyo ben de tu tap a skoro datie jere, plei omeni bescheiden.....terwijl angel ....En over den go' man mi ne taki. Die zijn nu overbekend....
hallo Reunie........Waar en wanneer :argue:  
Ex-chrisje
Guest
« Reply #6 on: 13-05-2003, 13:27:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Cheesy Hallootjes,

Ik heb ook op Chrisje gezeten en ik zou het ook heel leuk vinden om een ieder terug te zien. Het was zeker een leuke tijd.
Jammer dat een heleboel verspreid is over de hele 'wereld'.
Laat maar gauw weten.
Guest
Guest
« Reply #7 on: 21-05-2003, 20:16:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

He oud leerlingen,

Ook ik heb op chrisje gezeten en ik vond het geweldig alhoewel ik geen uitblinker was. Dat is lang geleden zeg ik vind het een leuk idee die reunie. Ik heb toen bij Sherida Berggraaf gezeten  in mijn klas zaten Roel de hoop, Inge(stuka meid) Ramon Antonius, Jeffrey Buis, .  
Guest
Guest
« Reply #8 on: 22-05-2003, 16:59:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hallo Hallo ,

Ik heb ook op Chrisje gezeten en zou  jullie graag weer willen zien.Van Ramon Antonius kreeg ik de aanwijzing voor dir forum . Ja ondergetekende heeft met erg veel plezier jullie Wis - ,natuur ,- en aardrijkskunde lessen gegeven . Ik heb al velen ontmoet en het doet me goed jullie nu in het leven te zien .Laat eens wat van je horen
w.loe@chello.nl . Ik kijk uit naar de reünie .

Groetjes Un tan Bun

Winston Loe

lulu
Guest
« Reply #9 on: 13-06-2003, 12:02:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Halooo reunie Huh Cheesy
Komt er nog wat van
de christus koning school was gewoon DE school om op te zitten in de eind jaren 80 begin jaren 90. Te gek in een woord.
Je kan zien, de meeste van de gasten die daar onderwijs hebben genoten zijn heel goed terecht gekomen. dankzij elsje fiederelsje en haar crew van toen.
Motyo of boeler, maakt niet uit. ik ben trots op het feit dat ik ook een van de chrisjes was ! :clap2:  Kom op met de reunie.  :band:  
Petruschka
Guest
« Reply #10 on: 18-11-2003, 13:03:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hallo Chrisjelui,

wie is de initiatiefnemer? maak je bekend, dan kunnen we het serieus organiseren..van de meeste mensen heb ik wel een adres of email ofzo..maar kunnen we het via een andere manier doen..Deze site is een beetje minder met alle scheldtoestanden enz..
Ben er aan voor..was een toffe tijd

Laat snel wat horen
mail anders via mr loe, hij heeft mijn emailadres

groetjes

Petruschka Meyer 1d, 2a, 3b, 4b
Ex Chrisje
Guest
« Reply #11 on: 18-11-2003, 19:19:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Aai dat was mij een tijd. Wij hadden een leuke groep waarmee wij optrokken, nl Natashia Gooswit, Elena Tjim A Sioe, Danielle Westmaas, Foutien Frangieh, Claire Antonius, Karin Bloemenveld, Claudio Schalkwijk, Shawn Thijm, Wendy Woei, Natasha Wong Swie San, enz.

Echt een leuke tijd. De meesten van ons zitten in Nederland dus kan de reunie in Nederland.

Groetjes, .....
Guest
Guest
« Reply #12 on: 27-11-2003, 02:19:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

leuk ik heb die tijd ook gezeten met ike,patrick hew.jorgen ,jennifer barend.chiquita vinkwolk zeg maar wanneer de reunie is
elsa rudge
Guest
« Reply #13 on: 08-03-2004, 20:32:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb er ook gezeten tot 1989,  of  1988.Het lijkt wel of er geen ruinie komt.Ik woon in Duitsland maat Nederland is gemakkelijk te bereiken.Als er een ruini e is.
Groetjes, Elsa
exclusive
Mambini
*

Mambini Lobi: +0/-0

« Reply #14 on: 29-04-2004, 18:16:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoi daar ,

ik heb ook voor twee jaartjes op de christuskoning school gezeten.

toen samen met mireille obergh, rachel rodrigues. meneer loe weet u nog dat ik een gedicht voor u had geschreven?
ik woon wel nog in suriname. ja volgens mij zijn de meeste mensen wel weg.

[B]Fair is just not fair enough.............it never is...it will never be[/B]
Pages: [1] 2 3   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: