|
chanel
|
 |
« Reply #15 on: 28-11-2003, 15:23:25 - GMT-1 » |
|
borstrok, cellulaire :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
misi
MamJunior

Mambini Lobi: +0/-0
|
 |
« Reply #16 on: 28-11-2003, 15:33:58 - GMT-1 » |
|
spijkerbroek - jeans
legitimatie - id
koelkast - ijskast/frigidaire
crackers - beschuit
scheet - puf
|
|
|
|
|
|
Every thought you release becomes a permanent part of your character...
|
|
|
|
|
_MG_ Black Velvet
Guest
|
 |
« Reply #17 on: 28-11-2003, 15:53:24 - GMT-1 » |
|
Ik heb er nog 1 Zaklantaarn - Flashlight
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guest
Guest
|
 |
« Reply #18 on: 28-11-2003, 15:55:47 - GMT-1 » |
|
En tandpast wordt volgens mij standaard colgate genoemd. toch? Of niet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guest
Guest
|
 |
« Reply #19 on: 28-11-2003, 16:15:44 - GMT-1 » |
|
Euro - Iroo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guest
Guest
|
 |
« Reply #20 on: 28-11-2003, 16:25:42 - GMT-1 » |
|
En tandpast wordt volgens mij standaard colgate genoemd. toch? Of niet? Ik bedoelde natuurlijk tandpasta.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guest
Guest
|
 |
« Reply #21 on: 28-11-2003, 16:35:53 - GMT-1 » |
|
lamp- peer bellen-schellen tot wie ?- met wie ( spreek ik)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
~~M~~
|
 |
« Reply #22 on: 28-11-2003, 16:55:10 - GMT-1 » |
|
tot wie Aaaaaaaaah... ik haat het als men dat zegt! :laughing:
|
|
|
|
|
|
Life is too damn short
|
|
|
|
|
Guest
Guest
|
 |
« Reply #23 on: 28-11-2003, 17:01:05 - GMT-1 » |
|
ja toch ...echt oud stil....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jokey
Guest
|
 |
« Reply #24 on: 28-11-2003, 17:17:14 - GMT-1 » |
|
Vliegtuig - Plane
Folie - Cutright
Afwassen - Vaat
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dayen
Guest
|
 |
« Reply #25 on: 28-11-2003, 17:55:44 - GMT-1 » |
|
(Woord)kraken (Sur. betekenis) aanmoedigen/suporten/ondersteunen (Ned. betekenis) binnendringen om te bewonen, stukmaken met gekraak/noten kraken
(Woord) kluts ( Sur. betekenis)auto schakelaar (Ned. betekenis) de kluts kwijt zijn/of b.v eieren klutsen
(Woord ) Puffen ( Sur. betekenis ) Scheten ( winden )laten ( Ned. betekenis ) Zweten, naar adem snakken
(Woord) Vriendje (Sur. betekenis) lafaard, billemaatje, zwakkeling (ned. betekenis) verklein woord van vriend, een kleine vriend. ( Woord ) Dragen ( Sur. betekenis ) Kleding aantrekken, kleding aanhebben ( Ned. betekenis ) Optillen en verplaatsen ( Woord ) Bok ( Sur. betekenis ) Straf, terechtwijzing of standje ( Ned. betekenis ) (mannetjes-)geit
( Woord ) Dokken ( Sur. betekenis ) Wegduiken, verschuilen ( Ned. betekenis ) Betalen, geld uitgeven ( Woord ) Kan ( Sur. betekenis ) Beker ( van aluminium of ander metaal ) ( Ned. betekenis ) Karaf ( Woord ) Handlanger ( Sur. betekenis ) Hulpje in de bouw ( Ned. betekenis ) Medeplichtige ( Woord ) Kraken ( Sur. betekenis ) Aanmoedigen, toejuichen ( Ned. betekenis ) Illegaal bezetten, breken ( Woord ) Flat ( Sur. betekenis ) Vrijstaande laagbouw woning ( Ned. betekenis ) Gebouw met meerdere verdiepingen ( Woord ) Bom ( Sur. betekenis ) gasfles ( Ned. betekenis ) In oorlog gebruikt projectiel ( Woord ) Kweekje ( Sur. betekenis ) Pleegkind ( Ned. betekenis ) Laboratorium onderzoek met bacterien ( Woord ) Slaan ( Sur. betekenis ) Botsen, aanrijden ( Ned. betekenis ) Meppen, tikken geven ( Woord ) Alarm ( Sur. betekenis ) Electrische wekker ( Ned. betekenis ) Waarschuwingsalarm, noodtoestand aangeven ( Woord ) Pieren ( Sur. betekenis ) Uitdrukkelijk laten zien ( Ned. betekenis ) Wormen, naar wormen zoeken ( Woord ) Soepgroente ( Sur. betekenis ) Selderij ( Ned. betekenis ) Groente voor de soep ( Woord ) Piepen ( Sur. betekenis ) Stiekem een kijkje nemen ( Ned. betekenis ) een hoog piepend geluid maken ( Woord ) Wandelen ( Sur. betekenis ) Zo maar rondlopen of rondrijden, kuieren ( Ned. betekenis ) Te voet een wandeling maken ( Woord ) Kloppen ( Sur. betekenis ) Onaneren, zich aftrekken ( Ned. betekenis ) Op de deur kloppen, geluid maken
ijsappel/appel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_MG_ Black Velvet
Guest
|
 |
« Reply #26 on: 28-11-2003, 20:07:27 - GMT-1 » |
|
Weer één Ballen (Nederlands) met de bal spelen - (Surinaams) S. nemen het letterlijk dus met die ballen spellen, sex hebben, naaien
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guest
Guest
|
 |
« Reply #27 on: 28-11-2003, 20:40:08 - GMT-1 » |
|
Nederlands - Surinaams-Nederlands
rietje - sprietje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_MG_ Black Velvet
Guest
|
 |
« Reply #28 on: 28-11-2003, 21:48:42 - GMT-1 » |
|
Weer één Ballen (Nederlands) knip .... knip spellen, sex hebben, naaien  spellen= spelen :sorry:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dayen